Розділ 1. «Шкільний дзвінок кличе нас у четвертий клас!»
(8 год.) |
Урок 1. Здобудеш освіту – побачиш більше світу. А. Качан «Крилата школа». Мудрим ніхто не народився, а навчився. Н. Умеров «Наш клас».
|
|
|
Урок 2. Леонід Сорока «В останній день літа», Наталя Тріщ «Осінь на шкільному подвір′ї». |
|
|
Урок 3. О. Комова «Мій сусід прибулець». |
|
|
Урок 4. Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гармидер у школі».
|
|
|
Урок 5. Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гармидер у школі» (продовження). |
|
|
Урок 6. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 7. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Д. Кузьменко, с. 88. |
|
|
Урок 8. Медіавіконце: види і джерела інформації. |
|
Розділ 2. «Дивовижний світ міфів»
(8 год.)
|
Урок 9. Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту «Створення світу». |
|
|
Урок 10. Міфи Давнього Єгипту «Ра і Апоп». |
|
|
Урок 11. Міфи Давнього Єгипту «Міфи про створення світу та людей». |
|
|
Урок 12. Міфи Давньої Греції «Пандора». |
|
|
Урок 13. Міфи Давньої Греції «Дедал і Ікар». |
|
|
Урок 14. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 15. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Михайло Григорів, с.92. |
|
|
Урок 16. Медіавіконце: історія медіа. |
|
Розділ 3 «Легенди рідного краю. Пізнаю мудрість притчі»
(8 год.)
|
Уроки 17. Введення в розділ. Народна легенда «Як виникли Карпати». |
|
|
Урок 18. Народна легенда «Зозулені черевички». |
|
|
Урок 19. Народна легенда «Замкова гора в Мукачеві». |
|
|
Урок 20. Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді». |
|
|
Урок 21. Народна притча «Сила слова». |
|
|
Урок 22. Єврейська притча «Цвяхи». |
|
|
Урок 23. Робота з дитячою книжкою. «Українська минувшина в легендах і переказах» (Сонячні вітрила, с. 18-24). |
|
|
Урок 24. Медіавіконце: колекції народної творчості. Створення збірки прислів’їв. |
|
Розділ 4 «Народна казка – скарб мудрості»
(8 год.)
|
Урок 25. Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
Урок 26. Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий». |
|
|
Урок 27. Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (продовження).
|
|
|
Урок 28. Українська народна казка «Кам’яний горішок». |
|
|
Урок 29. Фінська народна казка «Біднякова ріпа». |
|
|
Урок 30. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 31. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. С. Дерманський, с.97. |
|
|
Урок 32. Медіавіконце: буктрейлер. |
|
Розділ 5. «Жменя сміху – читачам на втіху»
(7 год.) |
Урок 33. М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився». |
|
|
Урок 34. П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка». |
|
|
Урок 35. Г. Малик «Мавпині іменини». |
|
|
Урок 36. В. Нестайко. Про автора. |
|
|
Урок 37. В. Нестайко «Як ми в космос літали». |
|
|
Урок 38. В. Симоненко «Подорож у країну навпаки». Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 39. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Г. Вдовиченко, с.101. |
|
Розділ 6. «Краса і сила поетичного слова»
(16 год.)
|
Урок 40. О. Олесь «Ліс восени». |
|
|
Урок 41. Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь». |
|
|
Урок 42. А. Малишко «Дощик». |
|
|
Урок 43. Д. Павличко «Дядько дощ». |
|
|
Урок 44. М. Вінграновський «Грім», «Озирнулись маки: що таке?». |
|
|
Урок 45. А. Качан «Після бурі», «Летючий корабель». |
|
|
Урок 46. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. З. Мензатюк, с. 107. |
|
|
Урок 47. Акровірші. |
|
|
Урок 48. Г. Малик «Хто що бачить». |
|
|
Урок 49. Г. Фалькович «Непоспіхом, наспівуючи Баха». |
|
|
Урок 50. А. Костецький «Справжні подруги», «У сузір′ї гончих Псів». |
|
|
Урок 51. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 52. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. К. Бабкіна, с.113. |
|
|
Урок 53. Діагностична робота. Навичка читання мовчки. |
|
|
Урок 54. Робота з дитячою книжкою. «Мої улюблені книжки». |
|
|
Урок 55. Повторення вивченого матеріалу. Літературна вікторина. |
|