Закон України:
Постанови Кабінету Міністрів України:
від 29.04.2022 №493 “Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр”;
від 15.09.2021 №957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”;
від 21.08.2019 №779 “Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти”;
від 12.07.2017 № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”;
Накази Міністерства освіти і науки України:
Листи Міністерства освіти і науки України:
від 31.08.2023 № 1/13094-23 “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році”;
від 03.08.2023 № 1/11479-23 “Про методичні рекомендації “Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації” (розроблені ДУ “Український інститут розвитку освіти”);
від 09.09.2022 №4/2373-22 “Про методичні рекомендації “Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти”;
від 06.09.2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.”;
від 15.06.2022 №1/6435-22 “Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами”;
від 28.03.2022 №1/3710-22 “Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”;
від 30.12.2021 № 1/23180-21 “Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах”;
від 29.12.2021 № 1/23101-21 “Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі”;
Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти;
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі;
від 05.08.2019 № 1/9-498 “Методичні організації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.”;
від 26.06.2019 №1/9-409 “Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.”;
від 13.11.2018 №1/9-691 “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”;
від 03.07.2017 №1/9-362 “Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році”;
від 12.07.2017 №1/9-385 “Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів”;
від 12.07.2016 №1/9-364 “Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році”.
Накази Департаменту освіти та науки Одеської міської ради: