Розділ 7. Дивосвіт літературної казки (10 год.) |
Урок 56. С. Дерманський «Млин».
|
|
|
Уроки 57. О. Чаклун «Хлопчик із золотими очима».
|
|
|
Уроки 58. Ніна Насульська «Внучка».
|
|
|
Уроки 59. Аліна Туз «Час бажань».
|
|
|
Урок 60. Д. Амфут «Як полюбити павученя». |
|
|
Урок 61. Е. Бесков «Дідок, що говорив лише промовками». |
|
|
Урок 62. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Олеся Мамчич (вірші) ст.134-139. |
|
|
Уроки 63. Л. Мовчун «Бабай – Ага і козак Невидим». |
|
|
Уроки 64. Л. Мовчун «Бабай – Ага і козак Невидим» (продовження). |
|
|
Урок 65. Узагальнення за розділом. Наші проєкти. |
|
Розділ 8. Байка вчить, як на світі жить (7 год.)
|
Урок 66. Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собака та м’ясо». |
|
|
Урок 67. Л. Глібов «Лебідь, щука і рак». |
|
|
Урок 68. Л. Глібов « Вовк і кіт». |
|
|
Урок 69. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Саша Кочубей «Володарка лісу» ст. 140-143. |
|
|
Урок 70. О. Пчілка «Снігир та щиглик». П. Глазовий «Неволя». |
|
|
Урок 71. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 72. Діагностична робота. Аудіювання. |
|
Розділ 9. Пізнаю себе і світ (8 год.) |
Урок 73. О. Кротюк «Літачок». |
|
|
Урок 74. О. Радушинська «Майже боксерський двобій». |
|
|
Урок 75. За В. Нестайком «Чироблять так друзі?». |
|
|
Урок 76. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Галина Ткачук «Нерозмінна монета» ст. 144-147. |
|
|
Урок 77. Т. Кузьменко «Подарунок». |
|
|
Урок 78. За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в Інтернеті». |
|
|
Урок 79. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 80. Медіавіконце: електронне листування. |
|
Розділ 10. Гордість і слава України.
(12 год.)
|
Урок 81. Н. Карпенко «Мій дім – це мій край, на ім’я Україна». |
|
|
Урок 82. За А. Григоруком « Про наш прапор». |
|
|
Урок 83. С. Коробова «Наш прапор». |
|
|
Урок 84. За Б. Гошовським «Слава не поляже. Запорожжя». |
|
|
Урок 85. В. Івасюк «Моя пісня». |
|
|
Урок 86. В. Терен «Так любімо Україну». |
|
|
Урок 87. Урок – вікторина. «Гордість і слава України». |
|
|
Урок 88. Медіавіконце: всесвітній день поезії. |
|
|
Урок 89. За М. Преворською «Білокур Катерина Василівна». |
|
|
Урок 90. За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна». |
|
|
Урок 91. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 92. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Іван Малкович. Вірші ст.148-153. |
|
Розділ 11. Цікаве для допитливих.
(28 год.)
|
Урок 93. Т. Колодницька «Птахи – носороги». |
|
|
Урок 94. З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антарктида». |
|
|
Урок 95. За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші». |
|
|
Урок 96. Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуються гроші», «Наша гривня». |
|
|
Урок 97. Із журналу «Розумашка». «Персі, кіт і катафот». |
|
|
Урок 98. Із журналу «Розумашка». «Квадрокоптер тобі покаже». |
|
|
Урок 99. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Ірен Роздобудько «Я зніматимусь в кіно», «Підкидьок», «Як зрозуміти хлопців» ст.162-169. |
|
|
Урок 100. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Урок 101. С. Гридін «Федько прибулець з інтернету». |
|
|
Урок 102. С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» (продовження). |
|
|
Урок 103. Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія». |
|
|
Урок 104. Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою». |
|
|
Урок 105. Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана». |
|
|
Урок 106. Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана». |
|
|
Урок 107. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Володимир Рутківський «Угода» ст.170-176. |
|
|
Урок 108. Узагальнення з розділу. Наші проєкти. |
|
|
Уроки 109. Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес» (Частина І. У кролячій норі). |
|
|
Урок 110. Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес» (Частина І. У кролячій норі (продовження). |
|
|
Урок 111. Знайомство з творчістю Антуана де Сент-Екзюпері. Слово про автора. «Маленький принц». Уривки з повісті. |
|
|
Урок 112. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Уривки з повісті. Розвиток уяви і здатності створювати свої описи, словесні малюнки. |
|
|
Урок 113. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Уривки з повісті. Аналітичне читання, прийоми порівняння, прогнозування. |
|
|
Урок 114. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Уривки з повісті. Визначення послідовності подій. |
|
|
Урок 115. Робота з літературним твором письмово. А. Михайленко «Хлопчик який хотів бути метеликом». |
|
|
Урок 116. Медіавіконце: кінофільми. |
|
|
Урок 117. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Юлія Смаль «Хімія і їжа». |
|
|
Урок 118. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 4 клас. Юлія Смаль «Кольорова Хімія». |
|
|
Урок 119. Робота з дитячою книжкою. «Мої улюблені книжки». |
|
|
Урок 120. Повторення вивченого матеріалу. Літературна вікторина. |
|