Вересень-грудень Всього – 80 уроків |
Урок 1. Нумерація трицифрових чисел. Нумераційна таблиця. Знаходження значень числових виразів. Складання задач за малюнком і виразом.
|
 |
|
Урок 2. Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. |
 |
|
Урок 3. Круглі числа. Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
 |
|
Урок 4. Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. |
 |
|
Урок 5. Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета циліндра. |
 |
|
Урок 6. Ознаки подільності на 5 та 10. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета конуса. |
 |
|
Урок 7. Ціле і частина. Дроби. Знаходження частини числа та числа за його частиною. Самостійна робота. |
 |
|
Урок 8. Ділення. Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета піраміди. |
 |
|
Урок 9. Множення. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. |
 |
|
Урок 10. Множення у стовпчик. Одиниці часу. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 11. Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Виконання дії множення з іменованими числами. Задача на знаходження часу закінчення події. |
 |
|
Урок 12. Кругле двоцифрове число. Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. |
 |
|
Урок 13. Складання виразів та знаходження значень числових та буквених виразів. Нерівність. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. |
 |
|
Урок 14. Знаходження значень числових виразів за допомогою дій ділення та множення. Ділення з остачею. Периметр трикутника. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. |
 |
|
Урок 15. Письмове ділення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на спільну роботу. |
 |
|
Урок 16. Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. |
 |
|
Урок 17. Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. |
 |
|
Урок 18. Письмове ділення. Перевірка результату ділення множенням. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. |
 |
|
Урок 19. Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма. |
 |
|
Урок 20. Діагностувальна робота №1 з теми «Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення». |
 |
|
Урок 21. Аналіз діагностувальної роботи. Роз’яснення по кожному завданню діагностувальної роботи. |
 |
|
Урок 22. Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. |
 |
|
Урок 23. Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Знаходження значень виразів. |
 |
|
Урок 24. Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. |
 |
|
Урок 25. Нумерація чотирицифрових чисел. Запис чисел в нумераційну таблицю. Розв’язування задач, які містять зайві дані. |
 |
|
Урок 26. Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. |
 |
|
Урок 27. Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. |
 |
|
Урок 28. Нумерація п’ятицифрових чисел. Запис п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач за таблицею. |
 |
|
Урок 29. Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. |
 |
|
Урок 30. Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. |
 |
|
Урок 31. Нумерація шестицифрових чисел. Класи шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. |
 |
|
Урок 32. Класи багатоцифрових чисел. Запис багатоцифрових чисел, якщо одиниць певного розряду немає. Розв’язування задач з буквеними даними. |
 |
|
Урок 33. Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. |
 |
|
Урок 34. Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. |
 |
|
Урок 35. Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. |
 |
|
Урок 36. Порівняння натуральних чисел. Запис чисел у порядку їх збільшення або зменшення. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 37. Нумерація багатоцифрових чисел. Мільйон. Мільярд. Ознайомлення із класом мільярдів. |
 |
|
Урок 38. Діагностувальна робота №2 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона». |
 |
|
Урок 39. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помило. |
 |
|
Урок 40. Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач на використання одиниць довжини. |
 |
|
Урок 41. Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач на використання одиниць маси. |
 |
|
Урок 42. Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші. Розв’язування задач, які містять одиниці маси або довжини. |
 |
|
Урок 43. Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач на використання одиниць часу. |
 |
|
Урок 44. Площа. Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. |
 |
|
Урок 45. Одиниця площі – 1 см2. Знаходження площі фігури за малюнком. Обчислення виразів з буквеними даними. |
 |
|
Урок 46. Площа прямокутника. Формула площі прямокутника. Одиниці площі: 1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. |
 |
|
Урок 47. Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач. |
 |
|
Урок 48. Знаходження значень буквених виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. |
 |
|
Урок 49. Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 50. Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. |
 |
|
Урок 51. Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі. |
 |
|
Урок 52. Узагальнення та систематизація знань з теми “Нумерація чисел у межах мільйона. Величини“. |
 |
|
Урок 53. Діагностувальна робота №3 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини». |
 |
|
Урок 54. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
 |
|
Урок 55. Дія додавання. Закони дії додавання. Обчислення зручним способом. Задачі, які розв’язуються дією додавання. |
 |
|
Урок 56. Додавання і віднімання нуля. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника. |
 |
|
Урок 57. Дія віднімання. Особливості дії віднімання натуральних чисел. Задачі, які розв’язуються за дією віднімання. |
 |
|
Урок 58. Дія віднімання та додавання. Задачі, які розв’язуються за допомогою дій віднімання та додавання. |
 |
|
Урок 59. Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. |
 |
|
Урок 60. Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. |
 |
|
Урок 61. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. |
 |
|
Урок 62. Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
 |
|
Урок 63. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
 |
|
Урок 64. Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
 |
|
Урок 65. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач на віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. |
 |
|
Урок 66. Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 67. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Види кутів Визначення виду кутів. |
 |
|
Урок 68. Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 69. Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. |
 |
|
Урок 70. Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 71. Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. |
 |
|
Урок 72. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 73. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задачі складанням рівняння. |
 |
|
Урок 74. Одиниці вартості. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 75. Одиниці часу. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 76. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 77. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. |
 |
|
Урок 78. Узагальнення та систематизація знань. |
 |
|
Урок 79. Діагностувальна робота №4 з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел». |
 |
|
Урок 80. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
 |