2022/2023 навчальний рік (I семестр)

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

Вересень – грудень Всього – 54 уроки

Урок 1. Текст. Основні ознаки тексту.

Урок 2. Використання виражальних засобів мови.
Урок 3. Заголовок тексту. Зіставлення теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом.
Урок 4. Типи текстів.
Урок 5. Будова тексту.
Урок 6. Складання плану до тексту. Складання тексту за планом.
Урок 7. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-розповідь за спостереженнями в навколишньому світі. «Як краса врятувала берізки».
Урок 8. Дослідження текстів різних стилі.
Урок 9. Медіатексти.
Урок 10. Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення знань про текст.
Урок 11. ТДР з теми «Текст». Диктант 1.
Урок 12. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст».
Урок 13. Дослідження речень, різних за структурою та метою висловлювання.
Урок 14. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за ілюстрацією « Золота осінь».
Урок 15. Використання різних видів речень у власному висловлюванні.
Урок 16. Звертання.
Урок 17. Дослідження речень. Виявлення головних та другорядних членів речення.
Урок 18. Дослідження речень. Встановлення зв’язків між словами в реченні за допомогою питань.
Урок 19. Використання різних видів речень у власному висловлюванні.
Урок 20. Виявлення в реченні однорідних членів речення.
Урок 21. Розвиток зв’язного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень.
Урок 22. Складання речень з однорідними членами, правильне їх інтонування і запис.
Урок 23. Залежні слова у реченні. Складання речень з однорідними членами, правильне їх інтонування і запис.
Урок 24. Узагальнення знань про речення.
Урок 25. ТДР по темі «Речення». Складання діалогу (усно).
Урок 26. Дослідження ролі в мовленні багатозначних слів. Вживання їх у власному мовленні.
Урок 27. Пряме і переносне значення слова. Вживання їх у мовленні.
Урок 28. Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних висловлювань.
Урок 29. Дослідження ролі в мовленні синонімів. Вживання синонімів у власному мовленні.
Урок 30. Дослідження ролі в мовленні антонімів. Вживання антонімів у власному мовленні.
Урок 31. Дослідження ролі в мовленні фразеологізмів. Вживання фразеологізмів у власному мовленні.
Урок 32. Дослідження ролі в мовленні застарілих слів. Вживання застарілих слів у власному мовленні.
Урок 33. Дослідження ролі в мовленні нових слів. Вживання нових слів у власному мовленні.
Урок 34. Дослідження походження окремих слів (запозичення з іншої мови, словотворення).
Урок 35. Розвиток зв’язного мовлення. Текст- розповідь «Калина – символ України».
Урок 36. Узагальнення знань про слово.
Урок 37. ТДР по темі «Слово». Перевірка мовних знань і вмінь.
Урок 38. Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Слово».
Урок 39. Закінчення слова і частини основи. Утворення нових слів за допомогою префіксів.
Урок 40. Утворення нових слів за допомогою суфіксів.
Урок 41. Дослідження і засвоєння правопису слів з префіксами пре-, при-.
Урок 42. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за світлиною. Науковий опис голуба.
Урок 43. ТДР. Списування.
Урок 44. Дослідження і засвоєння правопису слів з апострофом після префіксів.
Урок 45. Правопис слів зі співзвучними префіксами і прийменниками.
Урок 46. Користування алфавітом.
Урок 47. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильне наголошування загальновживаних слів.
Урок 48. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильна вимова слів з ненаголошеними голосними [е], [и].
Урок 49. Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань.
Урок 50. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильна вимова слів з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухими.
Урок 51. Дослідження і засвоєння правопису слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції.
Урок 52. ТДР. Письмовий переказ.
Урок 53. Правопис слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції. Розбір речення. Письмовий розбір слова за будовою.
Урок 54. Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми «Будова слова. Творення слів».