Вересень – грудень Всього – 54 уроки |
Урок 1. Текст. Основні ознаки тексту.
|
|
|
Урок 2. Використання виражальних засобів мови. |
|
|
Урок 3. Заголовок тексту. Зіставлення теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом. |
|
|
Урок 4. Типи текстів. |
|
|
Урок 5. Будова тексту. |
|
|
Урок 6. Складання плану до тексту. Складання тексту за планом. |
|
|
Урок 7. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-розповідь за спостереженнями в навколишньому світі. «Як краса врятувала берізки». |
|
|
Урок 8. Дослідження текстів різних стилі. |
|
|
Урок 9. Медіатексти. |
|
|
Урок 10. Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення знань про текст. |
|
|
Урок 11. ТДР з теми «Текст». Диктант 1. |
|
|
Урок 12. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». |
|
|
Урок 13. Дослідження речень, різних за структурою та метою висловлювання. |
|
|
Урок 14. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за ілюстрацією « Золота осінь». |
|
|
Урок 15. Використання різних видів речень у власному висловлюванні. |
|
|
Урок 16. Звертання. |
|
|
Урок 17. Дослідження речень. Виявлення головних та другорядних членів речення. |
|
|
Урок 18. Дослідження речень. Встановлення зв’язків між словами в реченні за допомогою питань. |
|
|
Урок 19. Використання різних видів речень у власному висловлюванні. |
|
|
Урок 20. Виявлення в реченні однорідних членів речення. |
|
|
Урок 21. Розвиток зв’язного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень. |
|
|
Урок 22. Складання речень з однорідними членами, правильне їх інтонування і запис. |
|
|
Урок 23. Залежні слова у реченні. Складання речень з однорідними членами, правильне їх інтонування і запис. |
|
|
Урок 24. Узагальнення знань про речення. |
|
|
Урок 25. ТДР по темі «Речення». Складання діалогу (усно). |
|
|
Урок 26. Дослідження ролі в мовленні багатозначних слів. Вживання їх у власному мовленні. |
|
|
Урок 27. Пряме і переносне значення слова. Вживання їх у мовленні. |
|
|
Урок 28. Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних висловлювань. |
|
|
Урок 29. Дослідження ролі в мовленні синонімів. Вживання синонімів у власному мовленні. |
|
|
Урок 30. Дослідження ролі в мовленні антонімів. Вживання антонімів у власному мовленні. |
|
|
Урок 31. Дослідження ролі в мовленні фразеологізмів. Вживання фразеологізмів у власному мовленні. |
|
|
Урок 32. Дослідження ролі в мовленні застарілих слів. Вживання застарілих слів у власному мовленні. |
|
|
Урок 33. Дослідження ролі в мовленні нових слів. Вживання нових слів у власному мовленні. |
|
|
Урок 34. Дослідження походження окремих слів (запозичення з іншої мови, словотворення). |
|
|
Урок 35. Розвиток зв’язного мовлення. Текст- розповідь «Калина – символ України». |
|
|
Урок 36. Узагальнення знань про слово. |
|
|
Урок 37. ТДР по темі «Слово». Перевірка мовних знань і вмінь. |
|
|
Урок 38. Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Слово». |
|
|
Урок 39. Закінчення слова і частини основи. Утворення нових слів за допомогою префіксів. |
|
|
Урок 40. Утворення нових слів за допомогою суфіксів. |
|
|
Урок 41. Дослідження і засвоєння правопису слів з префіксами пре-, при-. |
|
|
Урок 42. Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за світлиною. Науковий опис голуба. |
|
|
Урок 43. ТДР. Списування. |
|
|
Урок 44. Дослідження і засвоєння правопису слів з апострофом після префіксів. |
|
|
Урок 45. Правопис слів зі співзвучними префіксами і прийменниками. |
|
|
Урок 46. Користування алфавітом. |
|
|
Урок 47. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильне наголошування загальновживаних слів. |
|
|
Урок 48. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильна вимова слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. |
|
|
Урок 49. Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань. |
|
|
Урок 50. Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильна вимова слів з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухими. |
|
|
Урок 51. Дослідження і засвоєння правопису слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції. |
|
|
Урок 52. ТДР. Письмовий переказ. |
|
|
Урок 53. Правопис слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції. Розбір речення. Письмовий розбір слова за будовою. |
|
|
Урок 54. Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми «Будова слова. Творення слів». |
|