Січень – травень
Усього – 21 урок |
Урок 15. Франція. Париж та його визначні місця (географічні назви, прийменники з назвами країн, прийменники простору/місця, логічні конектори…) |
|
|
Урок 16. Визначні місця Києва (дати пораду/запитати; безособові дієслова, орієнтування на просторі/карта, пам’ятки культури та історії…) |
|
|
Урок 17. Французька мова у світі (ступені порівняння, безособові вирази, вирази місця…) |
|
|
Урок 18. Подорожуємо Францією (географічні назви, прийменники місця/простору, дати: (рік/місяць/число)…) |
|
|
Урок 19. Врятуємо нашу планету (екологічні проблеми, дієслова типу souffrir минулий час, безособові вирази/дієслова…) |
|
|
Урок 20. Флора і фауна нашої планети (птахи, тварини, теперішній та наближений майбутній час: повторення, аудіювання…) |
|
|
Урок 21. Погодні умови, катаклізми в природі (наказовий спосіб, опис природних явищ, сталі вирази про погоду…) |
|
|
Урок 22. Види помешкань (прикметники, ж/ч рід, будівлі, теперішній час, заперечна форма зі словами: ніхто, ніколи, нічого…) |
|
|
Урок 23. Будинок/Квартира, інтер’єр (прийменники простору/місця, прикметники, опис приміщення, розташування приміщень…) |
|
|
Урок 24. Моя кімната найкраща (опис кімнати, меблі, присвійні прикметники, безособовий зворот il y a ( повтор), розташування меблів…) |
|
|
Урок 25. Святкуємо день народження! (як можна святкувати день народження; дієслова 3 групи: offrir, mettre, prendre, avoir, être у минулому часі…) |
|
|
Урок 26. Календар свят у Франції (свята, традиції, звичаї; дієслова, що подвоюють “R” у майбутньому часі, вітальна картка…) |
|
|
Урок 27. Календар свят в Україні (лексика свят, традиції, прямі додатки, виражені займенником…) |
|
|
Урок 28. Види транспорту (екотранспорт, прийменники з назвами транспорту; заперечна форма дієслова для минулого часу, дієслова з être…) |
|
|
Урок 29. Як ми пересуваємось містом (міський транспорт, форми дієслова “prendre” у різних граматичних часах, питальні слова ) |
|
|
Урок 30. Транспортні засоби майбутнього (види транспорту, майбутній час (повтор.) conditionnel présent) |
|
|
Урок 31. У колі родини (члени сім’ї, сімейні відносини, прикметники, порівняння…) |
|
|
Урок 32. Мої друзі такі різні! (опис людини, зовнішність; прямі додатки, виражені займенником; узгодження прикметників у роді і числі…) |
|
|
Урок 33. Риси характеру людини (описати особу, дати характеристику; прикметники, порівняння…) |
|
|
Урок 34. Контроль навичок сприймання на слух та зорового сприймання |
|
|
Урок 35. Контроль навичок усного та письмового продукування |
|