2024/2025 навчальний рік (ІІ семестр)

Географія

 

Січень – травень

Усього – 40 уроків

Урок 31. Води суходолу
Урок 32. Природні зони
Урок 33. Розселення населення на материку. Основні екологічні проблеми
Урок 34. Австралія. Географічне положення. Відкриття материка європейцями. Взаємозв’язок тектонічної будови, форм поверхні, основних родовищ корисних копалин на материку
Урок 35. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Практична робота: Порівняння тропічного пустельного і тропічного морського типів клімату за кліматичними діаграмами
  Урок 36. Поверхневі та підземні води материка. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії
Урок 37. Особливості рослинного і тваринного світу материка, природні зони
Урок 38. Заселення материка, природні чинники розселення. Основні екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Подорож в Австралію: рекомендації мандрівникам
Урок 39. Підсумковий урок
Урок 40. Південна Америка. Географічне положення. Відкриття материка європейцями. Практична робота:  Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Південної Америки
Урок 41. Материк на тектонічній карті: історія формування. Взаємозв’язок тектонічної будови, форм поверхні, родовищ корисних копалин. Практична робота: Встановлення послідовності формування материка Південна Америка за геологічними епохами
Урок 42. Загальні риси клімату. Чинники формування типів клімату в межах кліматичних поясів. Дослідження: Чому Південна Америка − найвологіший материк?
Урок 43. Природні зони. Амазонія – цілісний природний комплекс. Вертикальна поясність в Андах. Екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Створення буклету «Природні унікуми Південної Америки»
Урок 44. Антарктида. Географічне положення. Історія відкриття. Подвійний рельєф
Урок 45. Антарктичний клімат. Водні ресурси.Унікальність природи антарктичних пустель та антарктичних оазисів.  Наукові дослідження в  Антарктиці. Дослідження: Українська антарктична станція «Академік Вернадський»: ким і як влаштуватися на роботу?
Урок 46. Підсумковий урок
Урок 47. Північна Америка. Географічне положення. Берегова лінія. Відкриття та освоєння материка
Урок 48. Рельєф та корисні копалини материка як результат взаємодії внутрішніх і зовнішніх сил. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Північної Америки
Урок 49. Кліматичні пояси і типи клімату. Режим річок. Великі озера – унікальна природна система
Урок 50. Природні зони Північної Америки
Урок 51. Вплив природних чинників на заселення материка і розселення населення. Екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Фотоколаж «Найвідоміші національні парки Північної Америки»
Урок 52.  Євразія. Географічне положення. Берегова лінія
Урок 53. Тектонічна будова. Сучасні тектонічні процеси. Рельєф. Корисні копалини
Урок 54. Загальні риси клімату Євразії
Урок 55. Кліматичні пояси
Урок 56. Води суходолу. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Євразії
Урок 57. Природна зональність. Подібність і відмінність ландшафтів Євразії та Північної Америки. Практична робота: Порівняння рослинного й тваринного світу природної зони Євразії та Північної Америки (тундри/ тайги/ широколистих лісів/ степів)
Урок 58. Розселення населення на материку
Урок 59. Основні екологічні проблеми материків
Урок 60. Підсумковий урок
Урок 61. Контрольна робота
Урок 62. Океани полярних широт. Північний Льодовитий океан і Південний океан. Вплив на  клімат материків.Особливості освоєння природних ресурсів. Морські подорожі європейців Практична робота: Порівняння географічного положення Північного Льодовитого й Південного океанів
Урок 63. Тихий океан. Географічне положення та його вплив на освоєння океану. Моря. Освоєння ресурсів шельфу. Сучасні тектонічні процеси в межах Серединно-Атлантичного хребта.Острови в океані, їх походження. Природні ресурси, особливостіїх освоєння
Урок 64. Океанія. Природні ресурси, особливості їх освоєння. Проєктна діяльність: Освоєння природних багатств океанів
Урок 65. Атлантичний океан. Практична робота: Позначення на контурній карті географічних об’єктів та течій океанів
Урок 66. Індійський океан. Дослідження: Найпопулярніші місця відпочинку на берегах океанів. Опрацювання основних кліматичних показників відомих пляжних курортів світу з метою оптимального вибору часу відпочинку на них. Приклади курортів: острів Балі, Майамі, Анталія, Шарм-ель-Шейх
Урок 67. Природні чинники у формуванні людської цивілізації. Культурні цивілізації, Етноси
Урок 68. Проєктна діяльність: Ідеальний континент
Урок 69. Підсумковий урок
Урок 70. Підсумковий урок