Січень – травень
Усього – 40 уроків
|
Урок 31. Води суходолу |
 |
|
Урок 32. Природні зони
|
 |
|
Урок 33. Розселення населення на материку. Основні екологічні проблеми
|
 |
|
Урок 34. Австралія. Географічне положення. Відкриття материка європейцями. Взаємозв’язок тектонічної будови, форм поверхні, основних родовищ корисних копалин на материку |
 |
|
Урок 35. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Практична робота: Порівняння тропічного пустельного і тропічного морського типів клімату за кліматичними діаграмами
|
 |
|
Урок 36. Поверхневі та підземні води материка. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії |
 |
|
Урок 37. Особливості рослинного і тваринного світу материка, природні зони |
 |
|
Урок 38. Заселення материка, природні чинники розселення. Основні екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Подорож в Австралію: рекомендації мандрівникам |
 |
|
Урок 39. Підсумковий урок |
 |
|
Урок 40. Південна Америка. Географічне положення. Відкриття материка європейцями. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Південної Америки |
 |
|
Урок 41. Материк на тектонічній карті: історія формування. Взаємозв’язок тектонічної будови, форм поверхні, родовищ корисних копалин. Практична робота: Встановлення послідовності формування материка Південна Америка за геологічними епохами |
 |
|
Урок 42. Загальні риси клімату. Чинники формування типів клімату в межах кліматичних поясів. Дослідження: Чому Південна Америка − найвологіший материк? |
 |
|
Урок 43. Природні зони. Амазонія – цілісний природний комплекс. Вертикальна поясність в Андах. Екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Створення буклету «Природні унікуми Південної Америки» |
 |
|
Урок 44. Антарктида. Географічне положення. Історія відкриття. Подвійний рельєф |
 |
|
Урок 45. Антарктичний клімат. Водні ресурси.Унікальність природи антарктичних пустель та антарктичних оазисів. Наукові дослідження в Антарктиці. Дослідження: Українська антарктична станція «Академік Вернадський»: ким і як влаштуватися на роботу? |
 |
|
Урок 46. Підсумковий урок |
 |
|
Урок 47. Північна Америка. Географічне положення. Берегова лінія. Відкриття та освоєння материка |
 |
|
Урок 48. Рельєф та корисні копалини материка як результат взаємодії внутрішніх і зовнішніх сил. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Північної Америки |
 |
|
Урок 49. Кліматичні пояси і типи клімату. Режим річок. Великі озера – унікальна природна система |
 |
|
Урок 50. Природні зони Північної Америки |
 |
|
Урок 51. Вплив природних чинників на заселення материка і розселення населення. Екологічні проблеми. Проєктна діяльність: Фотоколаж «Найвідоміші національні парки Північної Америки» |
 |
|
Урок 52. Євразія. Географічне положення. Берегова лінія |
 |
|
Урок 53. Тектонічна будова. Сучасні тектонічні процеси. Рельєф. Корисні копалини |
 |
|
Урок 54. Загальні риси клімату Євразії |
 |
|
Урок 55. Кліматичні пояси |
 |
|
Урок 56. Води суходолу. Практична робота: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Євразії |
 |
|
Урок 57. Природна зональність. Подібність і відмінність ландшафтів Євразії та Північної Америки. Практична робота: Порівняння рослинного й тваринного світу природної зони Євразії та Північної Америки (тундри/ тайги/ широколистих лісів/ степів) |
 |
|
Урок 58. Розселення населення на материку |
 |
|
Урок 59. Основні екологічні проблеми материків |
 |
|
Урок 60. Підсумковий урок |
 |
|
Урок 61. Контрольна робота |
 |
|
Урок 62. Океани полярних широт. Північний Льодовитий океан і Південний океан. Вплив на клімат материків.Особливості освоєння природних ресурсів. Морські подорожі європейців Практична робота: Порівняння географічного положення Північного Льодовитого й Південного океанів |
 |
|
Урок 63. Тихий океан. Географічне положення та його вплив на освоєння океану. Моря. Освоєння ресурсів шельфу. Сучасні тектонічні процеси в межах Серединно-Атлантичного хребта.Острови в океані, їх походження. Природні ресурси, особливостіїх освоєння |
 |
|
Урок 64. Океанія. Природні ресурси, особливості їх освоєння. Проєктна діяльність: Освоєння природних багатств океанів |
 |
|
Урок 65. Атлантичний океан. Практична робота: Позначення на контурній карті географічних об’єктів та течій океанів |
 |
|
Урок 66. Індійський океан. Дослідження: Найпопулярніші місця відпочинку на берегах океанів. Опрацювання основних кліматичних показників відомих пляжних курортів світу з метою оптимального вибору часу відпочинку на них. Приклади курортів: острів Балі, Майамі, Анталія, Шарм-ель-Шейх |
 |
|
Урок 67. Природні чинники у формуванні людської цивілізації. Культурні цивілізації, Етноси |
 |
|
Урок 68. Проєктна діяльність: Ідеальний континент |
 |
|
Урок 69. Підсумковий урок |
 |
|
Урок 70. Підсумковий урок |
 |