Вересень – грудень
Усього – 45 уроків |
Урок 1. Мова – найцінніший скарб кожного народу. Українська мова як засіб єднання, згуртування українського народу |
|
|
Урок 2. РМ №1. Мовленнєвий етикет. Стійкі вислови в системі мовленнєвого етикету українців |
|
|
Урок 3. Словотвір. Похідні й непохідні слова. Основні способи словотворення |
|
|
Урок 4. Лексикологія. Групи слів за значенням, походженням, уживанням. Фразеологія |
|
|
Урок 5. Правильне вживання слів і фразеологізмів |
|
|
Урок 6. Правильне вживання слів і фразеологізмів |
|
|
Урок 7. РМ №2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Аудіювання тексту публіцистичного стилю |
|
|
Урок 8. Морфологія. Рід та число іменників, відмінювання іменників; групи прикметників за значенням, ступені порівняння прикметників |
|
|
Урок 9. Морфологія. Відмінювання числівників, поєднання числівників з іменниками, уживання числівників на позначення часу; розряди займенників |
|
|
Урок 10. РМ №3. Засоби масової інформації (медіа). Джерело інформації. Надійність джерел інформації. Неправдива (фейкова) інформація. Поняття про медіатекст |
|
|
Урок 11. РМ №4. Усний переказ новинного повідомлення українських ЗМІ |
|
|
Урок 12. Діагностична (контрольна робота) №1 за темою «Повторення та узагальнення вивченого» (тестування, завдання відкритої форми) І частина |
|
|
Урок 13. Букви е, и на позначення ненаголошених голосних у корені слова. Букви и, і в словах іншомовного походження. Правопис префіксів |
|
|
Урок 14. Велика буква та лапки у власних назвах |
|
|
Урок 15. РМ №5. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за колективно складеним складним планом) |
|
|
Урок 16. РМ №6. Аналіз письмового переказу |
|
|
Урок 17. Правопис складних слів разом із дефісом. Зміни приголосних під час творення слів за допомогою суфіксів ськ, ств |
|
|
Урок 18. Подвоєні букви |
|
|
Урок 19. Апостроф. М’який знак |
|
|
Урок 20. Навчальний диктант |
|
|
Урок 21. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, лепбук, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) |
|
|
Урок 22. Діагностична (контрольна робота) №2 за темою «Повторення та узагальнення вивченого» (тестування, завдання відкритої форми) ІІ частина |
|
|
Урок 23. Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова |
|
|
Урок 24. Неозначена форма дієслова (інфінітив). Особові форми дієслова |
|
|
Урок 25. Безособові дієслова |
|
|
Урок 26. Вид дієслова (доконаний, недоконаний) |
|
|
Урок 27. РМ №7. Письмове есе в публіцистичному стилі з використанням дієслів у неозначеній формі |
|
|
Урок 28. РМ №8. Аналіз письмового есе |
|
|
Урок 29. Теперішній час дієслів (змінювання за особами та числами). Правопис і вимова -ться, -шся в дієсловах (повторення) |
|
|
Урок 30. Минулий час дієслів (змінювання за родами та числами) |
|
|
Урок 31. Майбутній час дієслів (форми майбутнього часу; змінювання за особами та числами) |
|
|
Урок 32. Тренувальні вправи. Особливості відмінювання дієслів дати, їсти, бути та дієслів з основою на -вісти (відповісти) |
|
|
Урок 33. РМ №9. Стислий усний переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій |
|
|
Урок 34. Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів |
|
|
Урок 35. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного й наказового способів |
|
|
Урок 36. Тренувальні вправи |
|
|
Урок 37. РМ №10. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування щодо алгоритму дій у певних ситуаціях (наприклад, під час сигналу «Повітряна тривога», пожежі тощо) |
|
|
Урок 38. Не з дієсловами |
|
|
Урок 39. Контрольний диктант |
|
|
Урок 40. Культура мовлення. Наголошування окремих дієслів, уживання дієслів відповідно до їхнього лексичного значення |
|
|
Урок 41. Узагальнення вивченого з теми «Дієслово» |
|
|
Урок 42. Діагностична (контрольна) робота №3 за темою «Дієслово» (тестування, завдання відкритої форми) |
|
|
Урок 43. РМ №11. Читання вголос |
|
|
Урок 44. РМ №12. Бар’єри спілкування Правила гарного слухача. Використання інформації в різних ситуаціях спілкування |
|
|
Урок 45. Підсумковий урок за семестр |
|