2024/2025 навчальний рік (ІІ семестр)

7 клас. Історія України (І семестр)

                    Українська мова

 

Січень – травень 

Усього – 60 уроків

Урок 46. Дієприкметник як форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок 47. Активні й пасивні дієприкметники. Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи заміни їх
Урок 48. Творення та відмінювання активних дієприкметників
Урок 49. Творення та відмінювання пасивних дієприкметників
Урок 50. РМ №13. Опис зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за простим планом)
Урок 51. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами
Урок 52. РМ №14. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за колективно складеним складним планом)
Урок 53. Буква н у дієприкметниках та букви нн у прикметниках дієприкметникового походження
Урок 54. Написання не з дієприкметниками
Урок 55. Дієслівні форми на -но, -то. Речення з дієслівними формами на -но, -то
Урок 56. РМ №15. Переказ тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів
Урок 57. Діагностична (контрольна) робота №4 за темою «Дієприкметник» (тестування, завдання відкритої форми)
Урок 58. Дієприслівник як форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок 59. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з одиничними дієприслівниками та дієприслівниковими зворотами
Урок 60. РМ №16. Усний твір розповідного характеру про виконання певних дій на основі власних спостережень із використанням дієприслівникових зворотів (за планом)
Урок 61. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників
Урок 62. РМ №17. Письмове есе в художньому стилі про виконання улюбленої справи з використанням дієприслівникових зворотів (за планом)
Урок 63. РМ №18. Аналіз письмового есе
Урок 64. Написання не з дієприслівниками
Урок 65. Урок культури мовлення (граматичні помилки, пов’язані з творенням і вживанням дієприкметників і дієприслівників; уживання слів у властивому їм значенні; росіянізми; наголошування слів)
Урок 66. Узагальнення вивченого з теми  «Дієприслівник»
Урок 67. Діагностична (контрольна) робота №5 за темою «Дієприслівник» (тестування, завдання відкритої форми)
Урок 68. Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників за значенням
Урок 69. Творення прислівників. Розрізнення прислівників й омонімічних слів інших частин мови
Урок 70. РМ №19. Сприймання письмового тексту (читання мовчки тексту, аналіз прочитаного та виконання завдань за змістом текстів різного формату)
Урок 71. Ступені порівняння прислівників
Урок 72. Букви н та нн у прислівниках
Урок 73. Букви и та і в кінці прислівників
Урок 74. РМ №20. Письмове повідомлення в соціальній мережі: 1) в офіційно-діловому стилі для вчительки/вчителя; 2) у розмовному стилі для мами/тата чи друга/подруги
Урок 75. Написання прислівників разом, окремо та з дефісом
Урок 76. Тренувальні вправи
Урок 77. РМ №21. Портретний нарис у публіцистичному стилі (письмово)
Урок 78. Написання не та ні з прислівниками
Урок 79. Тренувальні вправи
Урок 80. Узагальнення вивченого з теми «Прислівник»
Урок 81. Діагностична (контрольна) робота №6 за темою «Прислівник» (тестування, завдання відкритої форми)
Урок 82. Службові частини мови. Прийменник як службова частина мови
Урок 83. Види прийменників за будовою. Написання прийменників разом, окремо та з дефісом
Урок 84. Урок культури мовлення (особливості вживання окремих прийменників, синонімічні прийменники)
Урок 85. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою. Сполучники одиничні, повторювані, парні
Урок 86. Сполучники сурядності та підрядності
Урок 87. Урок культури мовлення (особливості вживання сполучників, синонімічні сполучники)
Урок 88. Написання сполучників разом та окремо
Урок 89. РМ №22. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі з використанням сполучників підрядності (за самостійно складеним складним планом)
Урок 90. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично)
Урок 91. Написання часток
Урок 92. РМ №23. Усне висловлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка, схеми тощо). Аудіювання
Урок 93. Написання не та ні з різними частинами мови (узагальнення)
Урок 94. Тренувальні вправи
Урок 95. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома та знак оклику в реченнях із вигуками
Урок 96. Тренувальні вправи
Урок 97. Узагальнення вивченого з теми «Службові частини мови. Вигук»
Урок 98. Діагностична (контрольна) робота №7 за темою «Службові частини мови. Вигук» (тестування, завдання відкритої форми)
Урок 99. РМ №24. Написання адреси (для поштового відправлення, заповнення бланка документа тощо)
Урок 100. Контрольний диктант
Урок 101. Самостійні та службові частини мови, вигук; роль їх у мовленні; основні морфологічні ознаки; синтаксична роль. Форми дієслова. Розряди прислівників за значенням
Урок 102. Особливості вживання окремих граматичних форм. Основні орфограми в словах різних частин мови
Урок 103. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)
Урок 104. РМ №25. Усне есе на теми, пов’язані із завершенням навчального року та планами на канікули
Урок 105. Підсумковий урок