Січень – травень
Усього – 60 уроків |
Урок 46. Дієприкметник як форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
 |
|
Урок 47. Активні й пасивні дієприкметники. Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи заміни їх |
 |
|
Урок 48. Творення та відмінювання активних дієприкметників |
 |
|
Урок 49. Творення та відмінювання пасивних дієприкметників |
 |
|
Урок 50. РМ №13. Опис зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за простим планом) |
 |
|
Урок 51. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами |
 |
|
Урок 52. РМ №14. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за колективно складеним складним планом) |
 |
|
Урок 53. Буква н у дієприкметниках та букви нн у прикметниках дієприкметникового походження |
 |
|
Урок 54. Написання не з дієприкметниками |
 |
|
Урок 55. Дієслівні форми на -но, -то. Речення з дієслівними формами на -но, -то |
 |
|
Урок 56. РМ №15. Переказ тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів |
 |
|
Урок 57. Діагностична (контрольна) робота №4 за темою «Дієприкметник» (тестування, завдання відкритої форми) |
 |
|
Урок 58. Дієприслівник як форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
 |
|
Урок 59. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з одиничними дієприслівниками та дієприслівниковими зворотами |
 |
|
Урок 60. РМ №16. Усний твір розповідного характеру про виконання певних дій на основі власних спостережень із використанням дієприслівникових зворотів (за планом) |
 |
|
Урок 61. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників |
 |
|
Урок 62. РМ №17. Письмове есе в художньому стилі про виконання улюбленої справи з використанням дієприслівникових зворотів (за планом) |
 |
|
Урок 63. РМ №18. Аналіз письмового есе |
 |
|
Урок 64. Написання не з дієприслівниками |
 |
|
Урок 65. Урок культури мовлення (граматичні помилки, пов’язані з творенням і вживанням дієприкметників і дієприслівників; уживання слів у властивому їм значенні; росіянізми; наголошування слів) |
 |
|
Урок 66. Узагальнення вивченого з теми «Дієприслівник» |
 |
|
Урок 67. Діагностична (контрольна) робота №5 за темою «Дієприслівник» (тестування, завдання відкритої форми) |
 |
|
Урок 68. Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників за значенням |
 |
|
Урок 69. Творення прислівників. Розрізнення прислівників й омонімічних слів інших частин мови |
 |
|
Урок 70. РМ №19. Сприймання письмового тексту (читання мовчки тексту, аналіз прочитаного та виконання завдань за змістом текстів різного формату) |
 |
|
Урок 71. Ступені порівняння прислівників |
 |
|
Урок 72. Букви н та нн у прислівниках |
 |
|
Урок 73. Букви и та і в кінці прислівників |
 |
|
Урок 74. РМ №20. Письмове повідомлення в соціальній мережі: 1) в офіційно-діловому стилі для вчительки/вчителя; 2) у розмовному стилі для мами/тата чи друга/подруги |
 |
|
Урок 75. Написання прислівників разом, окремо та з дефісом |
 |
|
Урок 76. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 77. РМ №21. Портретний нарис у публіцистичному стилі (письмово) |
 |
|
Урок 78. Написання не та ні з прислівниками |
 |
|
Урок 79. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 80. Узагальнення вивченого з теми «Прислівник» |
 |
|
Урок 81. Діагностична (контрольна) робота №6 за темою «Прислівник» (тестування, завдання відкритої форми) |
 |
|
Урок 82. Службові частини мови. Прийменник як службова частина мови |
 |
|
Урок 83. Види прийменників за будовою. Написання прийменників разом, окремо та з дефісом |
 |
|
Урок 84. Урок культури мовлення (особливості вживання окремих прийменників, синонімічні прийменники) |
 |
|
Урок 85. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою. Сполучники одиничні, повторювані, парні |
 |
|
Урок 86. Сполучники сурядності та підрядності |
 |
|
Урок 87. Урок культури мовлення (особливості вживання сполучників, синонімічні сполучники) |
 |
|
Урок 88. Написання сполучників разом та окремо |
 |
|
Урок 89. РМ №22. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі з використанням сполучників підрядності (за самостійно складеним складним планом) |
 |
|
Урок 90. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично) |
 |
|
Урок 91. Написання часток |
|
|
Урок 92. РМ №23. Усне висловлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка, схеми тощо). Аудіювання |
|
|
Урок 93. Написання не та ні з різними частинами мови (узагальнення) |
 |
|
Урок 94. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 95. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома та знак оклику в реченнях із вигуками |
 |
|
Урок 96. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 97. Узагальнення вивченого з теми «Службові частини мови. Вигук» |
 |
|
Урок 98. Діагностична (контрольна) робота №7 за темою «Службові частини мови. Вигук» (тестування, завдання відкритої форми) |
 |
|
Урок 99. РМ №24. Написання адреси (для поштового відправлення, заповнення бланка документа тощо) |
 |
|
Урок 100. Контрольний диктант |
 |
|
Урок 101. Самостійні та службові частини мови, вигук; роль їх у мовленні; основні морфологічні ознаки; синтаксична роль. Форми дієслова. Розряди прислівників за значенням |
 |
|
Урок 102. Особливості вживання окремих граматичних форм. Основні орфограми в словах різних частин мови |
 |
|
Урок 103. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) |
 |
|
Урок 104. РМ №25. Усне есе на теми, пов’язані із завершенням навчального року та планами на канікули |
 |
|
Урок 105. Підсумковий урок |
 |