2024/2025 навчальний рік (ІІ семестр)

7 клас. Історія України (І семестр)

    Зарубіжна література

 

Січень-травень

Усього – 27 уроків

Урок 26. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: П’єр Ронсар «До того, як любов у світ прийшла…».  Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину
Урок 27. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: Р. Бернс «Моя любов…».  Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину
Урок 28. Виразне декламування поезій напам’ять. Приклади виразного декламування
Урок 29. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів  і компетентностей за темою  “Сила дружби і кохання”
Урок 30. Детективна література. Едгар Алан По (1809–1849). «Золотий жук». Стислі відомості про автора. Жанр детективу; його ознаки. Пошуки скарбу в оповіданні «Золотий жук»
Урок 31. Едгар Аллан По «Золотий жук». Захопливий сюжет твору. Риси характеру Вільяма Леґрана. Композиційний прийом «розповіді в розповіді». Функції оповідача у творі
Урок 32. Едгар Аллан По «Золотий жук». Художнє значення (поєднання різних поглядів, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.)
Урок 33. Артур Конан Дойл. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка» або «Спілка рудих»). Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»
Урок 34. Артур Конан Дойл. Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей
Урок 35. Артур Конан Дойл. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості
Урок 36. Розвиток мовлення (письмово). Екскурсія до музею літературного героя (Шерлок Холмс, Лондон, Великобританія)
Урок 37. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів  і компетентностей за темою “РОЗСЛІДУЄМО ДЕТЕКТИВНІ ІСТОРІЇ”
Урок 38. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Алегоричні образи та ситуації, людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц»
Урок 39. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Філософський зміст твору
Урок 40. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Маленький принц у ставленні до своєї планети, троянди, лиса та ін.
Урок 41. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Риси людей у казкових персонажах твору
Урок 42. Рюноске Акутаґава «Павутинка». Утілення ідеї моральної відповідальності в новелі «Павутинка». Художні образи новели (Будда, Кандата). Символічні образи природи
Урок 43. Рюноске Акутаґава «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст
Урок 44. Рюноске Акутаґава «Павутинка». Художні образи новели (Будда, Кандата). Символічні образи природи
Урок 45. Урок розвитку мовлення (усно). Урок-подорож планетами, які відвідав Маленький принц
Урок 46. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів  і компетентностей за темою  “ОСОБИСТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ”
Урок 47. Айзек Азімов «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена
Урок 48. Айзек Азімов «Фах». Проблема духовної реалізації людини
Урок 49. Айзек Азімов «Фах». Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі
Урок 50.  Корнелія Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги  в творі
Урок 51. Корнелія Функе «Чорнильне серце» .  Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди і духовне випробування
Урок 52. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів  і компетентностей за темою “СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ”