Січень-травень
Усього – 27 уроків |
Урок 26. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: П’єр Ронсар «До того, як любов у світ прийшла…». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину |
 |
|
Урок 27. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: Р. Бернс «Моя любов…». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину |
 |
|
Урок 28. Виразне декламування поезій напам’ять. Приклади виразного декламування |
 |
|
Урок 29. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів і компетентностей за темою: Сила дружби і кохання |
|
|
Урок 30. Детективна література. Едгар Алан По (1809–1849). «Золотий жук» Стислі відомості про автора. Жанр детективу; його ознаки. Пошуки скарбу в оповіданні «Золотий жук» |
 |
|
Урок 31. Едгар Аллан По. «Золотий жук». Захопливий сюжет твору. Риси характеру Вільяма Леґрана. Композиційний прийом «розповіді в розповіді». Функції оповідача у творі |
 |
|
Урок 32. Едгар Аллан По. «Золотий жук». Художнє значення (поєднання різних поглядів, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.) |
 |
|
Урок 33. Артур Конан Дойл. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка» або «Спілка рудих»). Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка» |
|
|
Урок 34. Артур Конан Дойл. Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей |
|
|
Урок 35. Артур Конан Дойл. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості |
|
|
Урок 36. Розвиток мовлення (письмово). Екскурсія до музею літературного героя (Шерлок Холмс, Лондон, Великобританія) |
|
|
Урок 37. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів і компетентностей за темою: РОЗСЛІДУЄМО ДЕТЕКТИВНІ ІСТОРІЇ |
|
|
Урок 38. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Алегоричні образи та ситуації, людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц» |
|
|
Урок 39. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору |
|
|
Урок 40. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Маленький принц у ставленні до своєї планети, троянди, лиса та ін. |
|
|
Урок 41. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Риси людей у казкових персонажах твору |
 |
|
Урок 42. Рюноске Акутаґава. «Павутинка». Утілення ідеї моральної відповідальності в новелі «Павутинка». Художні образи новели (Будда, Кандата). Символічні образи природи |
 |
|
Урок 43. Рюноске Акутаґава. «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст |
 |
|
Урок 44. Рюноске Акутаґава. «Павутинка». Художні образи новели (Будда, Кандата). Символічні образи природи |
 |
|
Урок 45. Урок розвитку мовлення (усно). Урок-подорож планетами, які відвідав Маленький принц |
 |
|
Урок 46. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів і компетентностей за темою: ОСОБИСТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ |
 |
|
Урок 47. Айзек Азімов. «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена |
 |
|
Урок 48. Айзек Азімов. «Фах». Проблема духовної реалізації людини |
 |
|
Урок 49. Айзек Азімов. «Фах». Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі |
|
|
Урок 50. Корнелія Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги в творі |
|
|
Урок 51. Корнелія Функе «Чорнильне серце» . Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди і духовне випробування |
 |
|
Урок 52. Діагностування рівня навчальних досягнень учнів і компетентностей за темою: СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ |
 |