|
Вересень – грудень
Усього – 47 уроків |
Урок 1. All about me. Describing people. Все про мене. Опис людей. |
 |
|
Урок 2. Having the same interests with friends. Спільні інтереси з друзями. |
 |
|
Урок 3. My day, my likes Present Simple vs Present Continuous. Stative Verbs. Мій день, мої уподобання. |
 |
|
Урок 4. Profile online. Writing. Опис власного онлайн – профілю та інтересів. |
 |
|
Урок 5. Clothes. Одяг. |
 |
|
Урок 6. Fashion and Music. Мода і музика. |
 |
|
Урок 7. Speaking about past events. Past Simple Adverbs. Розповідаємо про минулі події. |
 |
|
Урок 8. Talking about yourself. |
 |
|
Урок 9. UK Culture. Traditional Clothes. Культура Великої. |
 |
|
Урок 10. Project «Traditional Ukrainian Clothes». Проєкт «Традиційний український одяг». |
 |
|
Урок 11. Age and Events. Вік та події. |
 |
|
Урок 12. Is teenage life better now than in the past? Past Simple. Чи стало життя підлітків краще зараз, ніж у минулому? |
 |
|
Урок 13. Comparing life now and in the past. Порівнюємо життя зараз та в минулому. Ступені порівняння прикметників (not/as…as; too…; (not) …enough). |
 |
|
Урок 14. Writing an informal email (1). Письмо. Лист другу (1). |
 |
|
Урок 15. Race against the clock. Змагання з часом (do/play/go + sport/activity). |
 |
|
Урок 16. Meet the new BMXers. Зустрічайте фанатів нових видів спорту. |
 |
|
Урок 17. What were you doing yesterday at…? Past Continuous. Чим ти займався вчора…? |
 |
|
Урок 18. Describing a past event. Опис минулої події. |
 |
|
Урок 19. Life Skills 1. Життєві навички 1. Keeping fit. Як тримати себе у формі. |
 |
|
Урок 20. An exercise plan. Project. План фізичного навантаження. Проєкт. |
 |
|
Урок 21. Review (1-4). Огляд лексико -граматичного матеріалу. |
 |
|
Урок 22. Crimes and criminals. Злочини та злочинці. |
 |
|
Урок 23. Unusual laws and rules. Незвичні закони та правила. |
 |
|
Урок 24. Опис минулих подій. Past Simple and Past Continuous, Reflexive pronouns. |
 |
|
Урок 25. Hero for a day. Writing. A story (1). Письмо. Моя історія. |
 |
|
Урок 26. City problems. Проблеми великого міста. |
 |
|
Урок 27. City problems – teenagers’ solutions. Як підлітки пропонують вирішити проблеми міста. |
 |
|
Урок 28. Life in the city. Життя в місті. Кількісні займенники: some/any/muсh/many. |
 |
|
Урок 29. Life in the country: advantages and disadvantages. Compound nouns. Життя за містом: переваги та недоліки/Складні іменники. |
 |
|
Урок 30. New York, New York, Нью Йорк. |
 |
|
Урок 31. A report about a famous city. Project. New York. Розповідь про видатне місто. Проєкт. |
 |
|
Урок 32. Getting on. Asking for advice. Взаємовідносини. Звернення за порадою (be/do/have/make). |
 |
|
Урок 33. Troublespot. Сторінка порад. |
 |
|
Урок 34. Getting on. Modal verbs. Взаємовідносини. Модальні дієслова: have to/must /should. |
|
|
Урок 35. Writing an informal email (2). Письмо. Неформальний електронний лист (2). |
|
|
Урок 36. International travel. Подорож за кордон. Подорож літаком. |
 |
|
Урок 37. We’re off to Tokyo. Подорож до Токіо. |
 |
|
Урок 38. Planning a trip. Плануємо подорож. Вираження майбутньої дії. Present Continuous /be going to. |
 |
|
Урок 39. Travelling. Подорож. Фразові дієслова: go away, set off, get back, take off. |
 |
|
Урок 40. Life Skills 2. Dealing with conflict. Життєві навички 2. Подолання конфлікту. |
 |
|
Урок 41. Dealing with conflict (2). Project. Подолання конфлікту. Проєкт. |
 |
|
Урок 42. Review 5-8 (Vocab) Crime: Facts and Figures. Огляд лексичного матеріалу. Злочин: факти та цифри. |
|
|
Урок 43. Review 5-8 (Grammar)/ Огляд граматичного матеріалу: займенники, модальні дієслова, Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous. |
 |
|
Урок 44. ГР 1 Сприймання усної інформації на слух (аудіювання). |
 |
|
Урок 45. ГР 2 Усна взаємодія та висловлювання (говоріння). |
 |
|
Урок 46. ГР 3 Сприймання письмового тексту (читання). |
 |
|
Урок 47. ГР 4 Письмова взаємодія та висловлювання (письмо). |
 |