|
Вересень – грудень
Усього – 32 уроки |
Урок 1. Положення людини у системі органічного світу. Науки, що вивчають людину. |
 |
|
Урок 2. Значення знань про організм людини для збереження здоров’я. |
 |
|
Урок 3. Сучасні методи дослідження організму людини. |
 |
|
Урок 4. Організм людини як саморегульована біологічна система. Різноманітність клітин організму людини. |
 |
|
Урок 5. Тканини. |
 |
|
Урок 6. Нейрогуморальна регуляція діяльності організму людини. |
 |
|
Урок 7. Узагальнення з тем «Вступ» та «Організм людини як біологічна системи». |
 |
|
Урок 8. Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. Нерви. |
 |
|
Урок 9. Спинний мозок. |
 |
|
Урок 10. Головний мозок. |
 |
|
Урок 11. Поняття про соматичну та вегетативну нервову систему, їхні функції. |
 |
|
Урок 12. Особливості нервової регуляції. Рефлекторний принцип діяльності нервової системи. Поняття про рефлекси: безумовні та умовні. |
 |
|
Урок 13. Рефлекторна дуга та її складові. Типи нейронів та їхні функції, синапси. |
 |
|
Урок 14. Профілактика захворювань нервової системи. |
 |
|
Урок 15. Поняття про гормони та нейрогормони. Особливості гуморальної регуляції. |
 |
|
Урок 16. Будова ендокринної системи, особливості її функціонування. Основні залози внутрішньої та змішаної секреції людини. Профілактика захворювань ендокринної системи. |
 |
|
Урок 17. Взаємодія регуляторних систем. Гіпоталамо-гіпофізарна система та її біологічне значення. |
 |
|
Урок 18. Узагальнення з теми: «Регуляторні системи організму людини». |
 |
|
Урок 19. Будова та функції опорно-рухового апарату. Будова скелета та його функції. |
 |
|
Урок 20. Типи кісток, їхня будова та хімічний склад. |
 |
|
Урок 21. Хрящі. Типи з’єднання кісток. |
 |
|
Урок 22. Будова та функції скелетних м’язів. Класифікація скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів. |
 |
|
Урок 23. Робота м’язів: динамічна та статична. Механізми скорочення та розслаблення скелетних м’язів. Нейрогуморальна регуляція скорочень скелетних м’язів. Втома м’язів та її причини. |
 |
|
Урок 24. Надання першої допомоги в разі ушкоджень опорно-рухового апарату. Профілактика порушень формування та функціонування опорно-рухового апарату. |
 |
|
Урок 25. Узагальнення з теми «Опорно-руховий апарат». |
 |
|
Урок 26. Будова та функції травної системи. Роль ферментів у процесах перетравлення їжі. |
 |
|
Урок 27. Процеси механічної та біохімічної обробки їжі. Зубна формула людини. |
 |
|
Урок 28. Всмоктування поживних речовин. Нейрогуморальна регуляція процесів травлення. |
 |
|
Урок 29. Процеси катаболізму та анаболізму – складові метаболізму. |
 |
|
Урок 30. Вітаміни, їхня роль в обміні речовин. Харчові та енергетичні потреби людини. Харчові продукти та їхній склад. Поняття про збалансоване (раціональне) харчування. |
 |
|
Урок 31. Розлади діяльності травної системи та їхня профілактика. Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини. |
 |
|
Урок 32. Узагальнення з теми «Травна система. Процеси метаболізму». |
 |