І семестр

                    Українська мова

 

 

Вересень – грудень 

Усього – 48 уроків

Урок 1. Інструктаж з БЖД. Ознайомлення з критеріями оцінювання. Мова як засіб пізнання,  впливу та головна ознака й визначальний чинник ідентичності української нації.
Урок 2. Висловлення на дискусійну тему з відстоюванням власної позиції. Українськомовний простір. Мовні обов’язки громадянина України.
Урок 3. Повторення відомостей про текст, стилі й типи мовлення. Вимоги до мовлення.
Урок 4. Самостійні частини мови.
Урок 5. Дієслово та його форми.
Урок 6. Прислівник. Розряди прислівників за значенням.
Урок 7. Написання прислівників.
Урок 8. Усне повідомлення про різноманітність флори й фауни в Україні (на Землі) або про екологічну культуру людини на основі різних джерел інформації.
Урок 9. Службові частини мови. Написання слів службових частин мови.
Урок 10. Письмове есе (орієнтовні теми «Раціональний розподіл часу», «Згаяного часу й конем не наздоженеш», «Один день із мого життя», «Що нині втече, то завтра не зловиш»).
Урок 11. Типові граматичні помилки у вживанні відмінкових форм іменників і числівників, у творенні форм ступенів порівняння прикметників і прислівників та в узгодженні числівників з іменниками (практично).
Урок 12. Типові граматичні помилки в утворенні форм наказового способу дієслова та в утворенні й уживанні дієприкметників і дієприслівників (практично).
Урок 13. Діагностувальна робота №1 з теми «Вступ. Повторення та узагальнення вивченого» (тестування, завдання відкритої форми).
Урок 14. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Словосполучення. Тренувальні вправи.
Урок 15. Типи словосполучень за будовою.
Урок 16. Граматична помилка в словосполученні (практично).
Урок 17. Інформація та її види. Надійність і ненадійність джерел інформації. Актуальність, достовірність, несуперечливість, новизна інформації.
Урок 18. Аналіз прочитаної чи почутої інформації (медіатексту) з  висловленням припущення щодо її правдивості та обґрунтуванням актуальності.
Урок 19. Речення та його ознаки. Типи речень за метою висловлювання та за емоційним забарвленням. Типи простих речень (загальне ознайомлення).
Урок 20. Підмет. Способи вираження підмета.
Урок 21. Присудок. Способи вираження присудка.
Урок 22. Простий і складений дієслівний присудок.
Урок 23. Складений іменний присудок.
Урок 24. Особливості будови опису пам’ятки історії та культури. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в художньому стилі.
Урок 25. Узгодження головних членів речення.
Урок 26. Тире між підметом і присудком.
Урок 27. Узагальнення вивченого з теми «Словосполучення і речення. Головні члени речення».
Урок 28. Діагностувальна робота №2 з теми «Словосполучення і речення. Головні члени речення» (тестування, завдання відкритої форми).
Урок 29. Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури (за колективно складеним складним планом).
Урок 30. Аналіз діагностувальної (контрольної) роботи та письмового переказу.
Урок 31. Означення. Узгоджені означення.
Урок 32. Неузгоджені означення.
Урок 33. Прикладка як різновид означення.
Урок 34. Написання прикладок.
Урок 35. Сприймання письмового тексту (читання мовчки кількох текстів, аналіз прочитаного та виконання завдань за змістом, у т.ч. завдання на перетворення інформації з однієї форми в іншу – схема, таблиця, графік).
Урок 36. Додаток.
Урок 37. Обставина. Види обставин за значенням.
Урок 38. Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.
Урок 39. Особливості будови опису місцевості. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за самостійно складеним складним планом).
Урок 40. Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
Урок 41. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
Урок 42. Тренувальні вправи. Диктант.
Урок 43. Узагальнення вивченого з теми «Другорядні члени речення».
Урок 44. Діагностувальна робота № 3 з теми «Другорядні члени речення» (тестування, завдання відкритої форми).
Урок 45. Повторення вивченого про офіційно-діловий стиль мовлення. Особливості ділового спілкування. Усний діалог в офіційно-діловому стилі.
Урок 46. Комплексна підсумкова робота.
Урок 47. Комплексна підсумкова робота.
Урок 48. Нетрадиційний підсумковий урок (вікторина, турнір, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо).