|
Вересень – грудень
Усього – 24 уроки |
Урок 1. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес. Провідні літературні епохи. Літературний процес. |
 |
|
Урок 2. Античність –колиска європейської культури та літератури. |
 |
|
Урок 3. Давньогрецька міфологія. Основні цикли грецьких міфів. Міфи троянського циклу. Відображення історичних подій у міфи троянського циклу. Ключові образи та символи міфів. Паріс викрадає Єлену. |
 |
|
Урок 4. Смерть Ахілла. Троянський кінь. Ключові образи та символи міфів. |
 |
|
Урок 5. Роди і жанри античної літератури. Гомер «Іліада». Гомер, його вплив на розвиток європейської культури. «Іліада». як героїчний епос. Основні події сюжету поеми. |
 |
|
Урок 6. Гомер «Іліада». «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140-410). Образи Ахілла і Гектора. |
 |
|
Урок 7. Тіртей, (VІІ ст. до н.е. «Добре вмирати тому…). Утілення ідеї єдності народу. Заклик до спільного героїзму заради вітчизни у творі. Ідеал спартанського героя. |
 |
|
Урок 8. Пýблій Верґíлій Марóн (70-19 рр. до н. е). «Енеїда», «Заспів». Історія створення. Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією.. Сюжет і композиція. Образ Енея. |
 |
|
Урок 9. Пýблій Верґíлій Марóн. «Енеїда», «Щит Енея». Образ Інея. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Поеми Гомера і Вергілія. |
 |
|
Урок 10. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Повість-притча. Історія написання твору. Художній конфлікт твору. |
 |
|
Урок 11. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки. Вплив філософії та релігії на повість-притчу. |
 |
|
Урок 12. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Алегоричні образи. |
 |
|
Урок 13. Діагностування ГР 3. Твір-роздум за повістю Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» (за однією з запропонованих учителем тем). |
 |
|
Урок 14. Діагностування ГР 4. (досліджує мовлення). Підсумкова робота за темами «Вступ Літературний процес» «Ідеали античності з нами», «Літературний міст у сьогоденні» (різнорівневі завдання). |
 |
|
Урок 15. Середньовіччя як доба в історії літератури та культури. Рубаї, сонет. Поглиблення понять: гіпербола, метафора, епітет, порівняння. |
 |
|
Урок 16. Омáр Хайям (бл. 1048-після 1122). Рубаї Основні теми і мотиви творчості Омара Хайяма. Лаконізм і місткість жанру рубаї. |
 |
|
Урок 17. Омáр Хайям (бл. 1048-після 1122). Рубаї Основні теми і мотиви творчості Омара Хайяма. Лаконізм і місткість жанру рубаї. |
 |
|
Урок 18. Аліг’єрі Дáнте (1265-1321). Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»).. Утілення в сонеті Данте краси високого почуття кохання. |
 |
|
Урок 19. Ерік Вольф Сігел. «Історія кохання». Сюжет роману-розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера. До дочки бідного італійського емігранта. |
 |
|
Урок 20. Ерік Вольф Сігел. «Історія кохання». Проблематика твору. |
 |
|
Урок 21. Ерік Вольф Сігел. «Історія кохання». Система образів твору. |
 |
|
Урок 22. Діагностування ГР 1. Характеристика одного з героїв повісті Еріка Вольфа Сігела. «Історія кохання». |
 |
|
Урок 23. Діагностування ГР 4. Характеристика одного з героїв повісті Еріка Вольфа Сігела. «Історія кохання». |
 |
|
Урок 24. Урок додаткового читання. Схожі сюжети в світових літературах. Фільмографія: художні і документальні фільми на основі літературних творів. |
 |