Січень – травень
Усього – 29 уроків |
Урок 24. Цілісність здоров’я і вибір способу життя. Взаємозв’язок складників здоров’я |
 |
|
Урок 25. Навички, сприятливі для здорового способу життя |
 |
|
Урок 26. Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо вибору здорового способу життя |
 |
|
Урок 27. Ти дорослішаєш. Зрілість та її ознаки |
 |
|
Урок 28. Фізичний розвиток підлітків та способи покращення фізичної форми |
 |
|
Урок 29. Косметичні проблеми у підлітковому віці та способи їх розв’язання |
 |
|
Урок 30. Особливості психічного, духовного розвитку підлітків |
 |
|
Урок 31. Діагностувальна робота |
 |
|
Урок 32. Профілактика інфекційних і неінфекційних захворювань, що набули соціального значення. Соціальні чинники ризику і заходи профілактики неінфекційних хвороб, що пов’язані зі способом життя |
 |
|
Урок 33. Заходи профілактики інфекційних захворювань, що набули соціального значення на державному й особистому рівнях |
 |
|
Урок 34. Протидія залученню до вживання наркотиків |
 |
|
Урок 35. Вчимося вчитися. Умови ефективного навчання |
 |
|
Урок 36. Власний навчальний потенціал і ресурси для розвитку та навчального прогресу |
 |
|
Урок 37. Ефективні навчальні засоби |
 |
|
Урок 38. Діагностувальна робота |
 |
|
Урок 39. Робота з інформацією. Джерела інформації. Пошук інформації щодо здоров’я, безпеки та добробуту |
 |
|
Урок 40. Оцінювання контенту джерел інформації |
 |
|
Урок 41. Планування навчальних цілей і їх реалізація. Власні потреби та інтереси підлітків у навчанні. Планування навчальних цілей |
 |
|
Урок 42. Раціональна організація навчання і відпочинку як шлях до реалізації цілей |
 |
|
Урок 43. Емоційний добробут. Психічна і духовна складова здоров’я |
 |
|
Урок 44. Стрес і здоров’я. Керування стресом у воєнний час. Культура вияву почуттів. Активне слухання |
 |
|
Урок 45. Конструктивна критика як стимул до вдосконалення. Конфлікти і здоров’я |
 |
|
Урок 46. Культура споживання. Поведінка відповідального споживача |
 |
|
Урок 47. Бережне ставлення до власного майна і недоторканність чужого |
 |
|
Урок 48. Як розпоряджатися грошима. Прийняття фінансових рішень для добробуту |
 |
|
Урок 49. Фінансові цілі. Інструменти планування та контролю доходів і витрат |
 |
|
Урок 50. Я — критичний споживач товарів та фінансових послуг. Права та обов’язки споживача фінансових послуг. Захист прав споживачів |
 |
|
Урок 51. Доброчинність та її ознаки. Способи і можливість здійснення доброчинності |
 |
|
Урок 52. Діагностувальна робота за ІІ семестр |
 |