Сектор документально-організаційного забезпечення
![Сектор документально-організаційного забезпечення Сектор документально-організаційного забезпечення](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/trachuk1-150x150.jpg)
ТРАЧУК Світлана Іванівна
Завідувач сектором, відповідальна за організацію ведення архівних справ
каб. 206
тел. (048) 776 12 99
![Сектор документально-організаційного забезпечення Сектор документально-організаційного забезпечення](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-13_13-48-29-150x150.jpg)
ДУМБРАВА Наталя Миколаївна
Головний спеціаліст сектору
каб. 101
тел. (048) 776 12 99
![Сектор документально-організаційного забезпечення Сектор документально-організаційного забезпечення](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/11/hrynkiv-150x147.jpg)
ГРИНЬКІВ Ольга Володимирівна
Головний спеціаліст сектору
каб. 206
тел. (048) 776 12 99
Основні завдання та функції сектору
Основними завданнями Сектору є:
- забезпечення діяльності Департаменту з питань документально-організаційної роботи;
- забезпечення виконання законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів України, рішень Одеської міської ради, її Виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
Відповідно до покладених на Сектор завдань виконує такі функції:
- здійснює організацію та проведення роботи з документами від моменту їх складання (надходження до Департаменту) до зняття з контролю та передачі до архіву;
- здійснює контроль за дотриманням строків відпрацювання працівниками Департаменту та його структурних підрозділів вхідної та вихідної документації, виконання доручень і розпоряджень директора Департаменту на основі використання новітніх комп’ютерних технологій та сучасного програмного забезпечення;
- дотримується вимог Інструкції з діловодства у виконавчих органах Одеської міської ради, затвердженої розпорядженням міського голови від 09.02.2012 № 77-01р.
- забезпечує ведення документообігу у Департаменті, у томі числі електронного документообігу в системі “ДІЛО 11.0”, роботи у мережі «Єдиного реєстру звернення громадян міста Одеси»;
- забезпечує організацію та виконання в установленому порядку доступу до публічної інформації в Департаменті;
- забезпечує організацію та виконання роботи зі зверненнями громадян у Департаменті;
- забезпечує організацією збереження поточної вхідної та вихідної документації, наказів Департаменту;
- організовує роботу з бланками суворої звітності;
- забезпечує організацію роботи у Департаменті, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці відповідно до Законів;
- розробляє номенклатуру справ Департаменту, примірні (типові) номенклатури справ для структурних підрозділів Департаменту, інструкції з діловодства інші нормативні документи, що закріплюють систему організації діловодства у Департаменті;
- надає методичну допомогу у проведенні експертизи цінності документів;
- проводить консультування з питань, що стосуються компетенції служби діловодства.
- здійснює організацію ведення архівних справ у Департаменті;
- забезпечує своєчасну і якісну підготовку статистичних звітів з питань документообігу, звернення громадян