І семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Українська література

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок №1. Авангардизм – напрям у мистецтві ХХ ст. Стилістичні течії авангардизму.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок №2. Життєвий і творчий шлях поета-футуриста Михайля Семенка. Місто» – як прояв захоплення містом, образ ліричного героя.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок №3. Павло Тичина. Поезії (зб. «Сонячні кларнети»). «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить». Феномен «кларнетизму». Наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок №4. «Київські неокласики». Максим Рильський. Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Рильського, рання творчість. «Солодкий світ!..». Захоплення красою й величчю світу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок №5. Павло Тичина. Поезії « Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок №6. «Михайль Семенко. Поезії «Бажання», «Місто», «Запрошення».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок№7. Максим Рильський. Звернення до античних образів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 8. Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Микола Хвильовий.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Жовтень

Всього – 6 уроків

Урок №9.  Микола Хвильовий «Я «Роматика». Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фантастикою відданістю революції . Образ ліричного Я. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit
Урок №10. Юрій Яновський «Майстер корабля». Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю. Янковський і кіно https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit
Урок № 11.   Юрій Яновський «Майстер корабля». Проблеми творення нової української культури, духовності української людини. Національне крізь призму загальнолюдського https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit
Урок № 12. Валер’ян Підмогильний «Місто». Життєвий шлях. Трагічна загибель. Світові мотиви підкорення людиною міста. ТЛ: урбаністичний роман. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit
Урок №13.  Зображення цілісної людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ українського інтелігента Степана Радченка. Еволюція його характеру. Морально-етичні колізії твору.. Жіночі образи в ньому. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit
Урок №14.  Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок  у 1920-ті роки. Письменник та його час. Усмішки. Моя біографія. Письменники. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Листопад

Всього – 7 уроків

Урок № 15. Модерна драматургія. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (відідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжноїкласики і модерної драматургії.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 16. Микола Куліш. «Мина Мазайло». Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язокіз театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 17.  Микола Куліш. «Мина Мазайло». Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричневи криття бездуховності обивателів, щозрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічнамайстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 18.  Григорій Косинка. Життєвий і творчий шлях письменника. Новелістична майстерність митця. Новела «В житах».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 19. Перлини західноукраїнської літератури. Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 20. Богдан-Ігор Антонич. «Зелена євангелія», «Різдво», «Коляда». Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізмпоезій; екзотикалемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерелообразних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича. ТЛ: міфологізм, асоціативність.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 21. РМ №2. Написанняесе за темою «Нерозривна єдність природи і людини» (за творами Б.-І. Антонича).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Грудень

Всього – 8 уроків

Урок № 22. Осип Турянський «Поза межами болю». Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. Поема в прозі, що хвилює , єднає серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). ТЛ: поема в прозі.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 23. Осип Турянський «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 24.  Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. Євген Маланюк. «Уривок з поеми». Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 25.  Євген Маланюк. «Нарис на книзі віршів..»-ліричний роздум про призначення  поезії, важливості місії поета закарбувати свій час для нащадків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 26. Іван Багряний. (І Лозов’ягін) «Тигролови». Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови як український пригодницький роман.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 27. Іван Багряний «Тигролови». Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 28. Іван Багряний «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор  Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору  в  повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit

Урок № 29. Написання есе за темою «Сміливі завжди мають щастя».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit