2022/2023 навчальний рік (ІІ семестр)https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Інформатика

 

Січень – Лютий

Всього- 6 уроків

Урок №17. Об’єкти. Створення моделі об’єкта. Властивості інформаційного об’єкта.   https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №18. Графічний об’єкт. Графічні об’єкти в текстовому документі та їх властивості

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №19. Інформаційний об’єкт. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №20.  Поняття комп’ютерної презентації

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №21. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1
Урок №22. Переміщення слайдами презентації https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Березень

Всього- 5 уроків

Урок № 23. Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №24. Команди і виконавці, алгоритми.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №25. Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №26. Створення алгоритмів у середовищі Скретч.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок №27. Логічні операції «АБО», «І», «НЕ».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Квітень

Всього- 4 уроки

Урок 28. Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок 29. Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок 30. Створення зображень за власними алгоритмами.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок 31. Логічні висловлювання.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Травень

Всього- 4 уроки

Урок № 32. Знаходження та виправлення помилок в алгоритмах.  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок № 33. Етапи створення інформаційної моделі в програмному середовищі Scratch.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок № 34. Повторення і систематизація навчального матеріалу з розділу «Інформація».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1

Урок № 35.  Повторення і систематизація навчального матеріалу з розділу «Алгоритм».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/3clas/info1