II семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1

Українська мова

 

 

Січень – Лютий

Всього – 12 уроків

Урок №29. Однорідні члени речення. Однорідні означення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1

Урок №30. Розділові знаки в простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №31.  Відокремлені означення. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №32.  Відокремлені прикладки. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №33.  Відокремлені обставини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №34. Кома й крапка з комою в складному реченні. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №35. Двокрапка в складному реченні. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №36.  Тире в складному реченні. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №37.  Розділові знаки при прямій мові. Конструювання речень з прямою мовою. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №38.  Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №39.  Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і паронімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №40.  Стилістичні особливості слів іншомовного походження. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1

Лютий – березень

Всього – 10 уроків

Урок № 41. Стильова роль неологізмів і застарілої лексики. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 42. Стильова роль фразеологізмів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 43. Стильові особливості засобів словотвору. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 44. Стильові особливості частин мови. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 45. Інформаційні жанри. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №46. Діалогічні жанри. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №47. Оцінювальні жанри. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №48. Етикетні жанри (привітання, вибачення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №49. Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу для написання текстів різних жанрів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №50. Написання текстів різних жанрів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1

Квітень

Всього – 4 уроки

Урок №51.  Двокрапка й тире в складному реченн. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №52. Стильові особливості слів іншомовного походження. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №53. Стильове забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок №54.  Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1

Травень

Всього- 8 уроків

Урок № 55. Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту інформаційного жанру. Аналіз і самоаналіз. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 56. Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 57. Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту діалогічного жанру. Аналіз і самоаналіз. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 58. Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 59. Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту оцінювального жанру. Аналіз і самоаналіз. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 60. Етикетні жанри (привітання, вибачення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 61. Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту етикетного жанру. Аналіз і самоаналіз. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1
Урок № 62. Контрольна робота №5. Практична риторика. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukr1