Урок № 15. Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»)
Урок № 16. Федеріко Ґарсіа Лорка.«Про царівну Місяцівну», «Гітара». Віхи Творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Жанрове Розмаїття Його Лірики. Яскраві Образи й символи у віршах поета. Своєрідність Художнього Світу Ф. Гарсіа Лорки.
Урок № 17. Контрольна робота № 2. Комбіновані завдання.
Урок № 18. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Джордж Оруелл «1984» Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби.
Урок № 19. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти».
Березень
Всього – 5
уроки
Урок № 20.А.Камю “Чума”. Проблема вибору людини в межовій ситуації.
Урок №21.Життєвий і творчий шлях Е.Хемінгуея. Особливості стилю письменника.
Урок № 22. Е.Хемінгуей “Старий і море”. Повість – притча про людину.
Урок №23. Г.Гарсія Маркес – видатний колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії.
Урок №24. Органічне поєднання буденного і фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами».
Квітень
Всього – 4
уроки
Урок №25.Мілоград Павич. “Скляний равлик”. Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні “Скляний равлик” постмодернізму.
Урок №26.Хуліо Кортарас. “Менади”. Короткі відомості про письменника. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Специфіка індивідуального стилю.
Урок №27. Таїр Халілов. “До останнього подиху”. Таїр Халілов – сучасний український кримськотатарський письменник. Близькість прози Халілова до філософії екзистенціалізму. Історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу.
Урок №28.Таїр Халілов. “До останнього подиху”. Тема депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бакира – людини, контра ніколи не здається. Почуття гідності героя, зв’язок зі своїм народом.
Травень
Всього – 4
уроки
Урок № 29. М. Ф. Зузак (Австралія) . Стислі відомості про митця. «Крадійка книжок» – роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель.
Урок № 30. М.Ф.Зузак. «Крадійка книжок» . Викриття згубного впливу нацизму у творі.. Образи «маленьких людей», які опинися в умовах фашистської системи. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі.
Урок №31. Контрольна робота «Сучасна література в юнацькому читанні».
Урок № 32. Узагальнення й систематизація вивченого.