ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1

Біологія та екологія

Січень – Лютий

Всього – 8 уроків

Урок № 26. Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних  захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 27. Практична робота 2.  Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 28. Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 29. Екологічні закони. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 30. Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1

Урок № 31. Популяції. Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 32. Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1

Урок № 33. Властивості та характеристики екосистем.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1

Лютий – березень
Всього – 8 уроків
Урок №34. Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах»
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №35. Екологічна сукцесія як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їхні типи. Закономірності сукцесій
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 36. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №37. Біологія як глобальна екосистема, їхня  структура та  межі. Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №38.Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №39. Навчальний проект  Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №40Екологічні проблеми сучасності. Види забруднень довкілля
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №41. Якість довкілля. Критерії забруднення довкілля
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1

Квітень
Всього – 8 уроків
Урок № 42  Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №43   Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля. Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №44   Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 45  Практична робота 3 Оцінка екологічного стану свого регіону. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №46 Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №47 Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок №48 Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Урок №49 Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

Травень
Всього – 10 уроків
Урок № 50. Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини. Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 51. Антропічний вплив на атмосферу, гідросферу, грунт.  Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм. Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Охорона грунтів.
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 52. Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 53. Практична робота 3.  Оцінка екологічного стану свого регіону. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 54. Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 55. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 56. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 57. Явище гетерозису та його генетичні основи. Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок № 58. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1
Урок 59. Сучаснабіотехнологія та її основні напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.    https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/biologiya1