ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1

Хімія

 

 

Вересень

Всього – 12 уроків

Урок № 26. Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 27. Кислоти. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 28. Кислотні дощі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 29. Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 30. Алюміній, його сполуки. Фізичні і хімічні властивості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 31. Ферум. Залізо. Сполуки Феруму. Фізичні і хімічні властивості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 32. Застосування металів та їхніх сплавів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 33. Основи, їх склад, назва, класифікація. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 34. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 35. Солі, їх склад, назви, поширення у природі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 36. Середні та кислі солі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 37. Поняття про жорсткість та способи її усунення. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1

Лютий – березень

Всього – 8 уроків

Урок № 38 Властивості солей і їх застосування https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 39 Сучасні силікатні матеріали https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 40 Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 41 Біологічне значення металічних і неметалічних елементів https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 42 Дослідження якісного складу солей. Якісні реакції на деякі йони https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок №43 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок №44 Практична робота №2 Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок №45 Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1

Квітень

Всього – 8 уроків

Урок №46 “Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій”.
Урок № 47 “Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій”. Розв’язування задач.
Урок № 48  “Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 49  “Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми”. Розв’язування задач. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок  №50 “Роль хімії у розв’язанні сировинної проблеми”.
Урок № 51  “Роль хімії у розв’язанні сировинної проблеми” Розв’язування задач.
Урок №52 Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми”.
Урок № 53  ”Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми”.

Розв’язування задач.

Травень

Всього – 7 уроків

Урок № 54. Роль хімії у розв’язуванні екологічних проблем. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 55. «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 56. Безпечне використання хімічних речовин у побуті. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 57. Захист учнівських проєктів  екологічної тематики. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 58. Підготовка до ЗНО. Хімічні реакції. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 59.  Підготовка до ЗНО. Хімічний зв’язок та будова речовини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1
Урок № 60. Урок  узагальнення знань. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/himiya1