Вересень – грудень
Усього – 80 уроків
|
Урок 1. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. |
 |
|
Урок 2. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. |
 |
|
Урок 3. Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. |
 |
|
Урок 4. Геометричні фігури і величини. |
 |
|
Урок 5. Подільність натуральних чисел. Ознаки подільності. |
 |
|
Урок 6. Подільність натуральних чисел. Дільники і кратні. |
 |
|
Урок 7. Звичайні дроби. Додавання і віднімання звичайних дробі. |
 |
|
Урок 8. Звичайні дроби. Множення і ділення звичайних дробів. |
 |
|
Урок 9. Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів Округлення десяткових дробів. |
 |
|
Урок 10. Арифметичні дії з десятковими дробами. |
 |
|
Урок 11. Контрольна (діагностична) робота №1 з теми «Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу». |
 |
|
Урок 12. Корекція знань, умінь та навичок учнів з теми «Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу». |
 |
|
Урок 13. Поняття про відсотки. Перетворення відсотків у дріб і навпаки. Окремі випадки відсотків. |
 |
|
Урок 14. Знаходження відсотків від числа. Розв’язування задач на знаходження відсотків від числа. |
 |
|
Урок 15. Знаходження числа за значенням його відсотків.Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 16. Розв’язування задач на знаходження числа за значенням його відсотків. |
 |
|
Урок 17. Основна властивість дробу. Застосування основної властивості дробу. |
 |
|
Урок 18. Виконання вправ на використання основної властивості дробу. |
 |
|
Урок 19. Скорочення дробів. Нескоротний дріб. Способи скорочення дробів. |
 |
|
Урок 20. Виконання вправ на скорочення дробів. |
 |
|
Урок 21. Зведення дробу до нового знаменника. |
 |
|
Урок 22. Зведення дробів до спільного знаменника. Найменший спільний знаменник. |
 |
|
Урок 23. Порівняння дробів. |
 |
|
Урок 24. Додавання дробів з різними знаменниками. |
 |
|
Урок 25. Віднімання дробів з різними знаменниками. |
 |
|
Урок 26. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
 |
|
Урок 27. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
 |
|
Урок 28. Додавання мішаних чисел. |
 |
|
Урок 29. Віднімання мішаних чисел. |
 |
|
Урок 30. Додавання і віднімання мішаних чисел. |
 |
|
Урок 31. Додавання і віднімання мішаних чисел. Розв’язування задач і рівнянь. |
 |
|
Урок 32. Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
 |
|
Урок 33. Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченний періодичний десятковий дріб. |
 |
|
Урок 34. Десяткове наближення звичайного дробу. |
 |
|
Урок 35. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання з теми «Додавання і віднімання звичайних дробів. Перетворення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 36. Контрольна робота №2 з теми «Додавання і віднімання звичайних дробів.Перетворення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 37. Корекція знань, умінь та навичок учнів з теми «Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками. Перетворення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 38. Множення звичайних дробів. |
 |
|
Урок 39. Множення звичайних дробів. |
 |
|
Урок 40. Множення натурального числа на звичайний дріб та множення мішаних чисел. |
 |
|
Урок 41. Знаходження дробу від числа. Взаємно обернені числа. |
 |
|
Урок 42. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач на знаходження дробу від числа. |
 |
|
Урок 43. Ділення звичайних дробів. |
 |
|
Урок 44. Ділення звичайних дробів. |
 |
|
Урок 45. Ділення мішаних чисел. |
 |
|
Урок 46. Виконання вправ та розв’язування задач на ділення мішаних чисел. |
 |
|
Урок 47. Знаходження числа за значенням його дробу. |
 |
|
Урок 48. Розв’язування задач на знаходження числа за значенням його дробу. |
 |
|
Урок 49. Розв’язування вправ та рівнянь на всі дії зі звичайними дробами. |
 |
|
Урок 50. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання з теми «Ділення і множення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 51. Контрольна робота № 3 з теми «Ділення і множення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 52. Корекція знань, умінь та навичок учнів з теми «Ділення і множення звичайних дробів». |
 |
|
Урок 53. Відношення. Відношення величин. Основна властивість відношення. |
 |
|
Урок 54. Відношення. Відношення, обернене до заданого. |
 |
|
Урок 55. Пропорція. Основна властивість пропорції. |
 |
|
Урок 56. Пропорція. Знаходження невідомого члена пропорції. Розв’язування рівнянь. |
 |
|
Урок 57. Виконання вправ та розв’язування рівнянь на використання основної властивості пропорції. |
 |
|
Урок 58. Пряма пропорційна залежність. Прямо пропорційні величини. Властивість прямо пропорційних величин. |
 |
|
Урок 59. Розв’язування задач на прямо пропорційні величини. |
 |
|
Урок 60. Масштаб. Знаходження відстаней на карті. |
 |
|
Урок 61. Масштаб. Знаходження відстаней на місцевості. |
 |
|
Урок 62. Поділ числа у даному відношенні. |
 |
|
Урок 63. Розв’язування задач на поділ числа у даному відношенні. |
 |
|
Урок 64. Розв’язування задач на поділ числа у даному відношенні. |
 |
|
Урок 65. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання з теми «Пропорція». |
 |
|
Урок 66. Контрольна робота № 4 з теми «Пропорція. Основна властивість пропорції. Масштаб». |
 |
|
Урок 67. Корекція знань, умінь та навичок учнів з теми «Пропорція. Основна властивість пропорції. Масштаб». |
 |
|
Урок 68. Обернена пропорційна залежність. Обернено пропорційні величини. Властивість обернено пропорційних величин. |
 |
|
Урок 69. Розв’язування задач на обернено пропорційну залежність. |
 |
|
Урок 70. Відсоткове відношення двох чисел. |
 |
|
Урок 71. Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках. |
 |
|
Урок 72. Відсоткові розрахунки. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 73. Відсоткові розрахунки. Розв’язування задач. |
 |
|
Урок 74. Коло. Довжина кола. |
 |
|
Урок 75. Круг. Площа круга. |
 |
|
Урок 76. Площа круга. Круговий сектор. |
 |
|
Урок 77. Круговий сектор. Кругові діаграми. |
 |
|
Урок 78. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання з теми «Відсоткові розрахунки. Коло. Круг». |
 |
|
Урок 79. Контрольна робота № 5 з теми «Відсоткові розрахунки. Коло. Круг». |
 |
|
Урок 80. Корекція знань, умінь та навичок учнів з теми «Відсоткові розрахунки. Коло. Круг». |
 |