|
Вересень – грудень
Усього – 48 уроків |
Урок 1. Інструктаж з БЖД. Ознайомлення з критеріями оцінювання. Мова як засіб пізнання, впливу та головна ознака й визначальний чинник ідентичності української нації. |
 |
|
Урок 2. Висловлення на дискусійну тему з відстоюванням власної позиції. Українськомовний простір. Мовні обов’язки громадянина України. |
 |
|
Урок 3. Повторення відомостей про текст, стилі й типи мовлення. Вимоги до мовлення. |
 |
|
Урок 4. Самостійні частини мови. |
 |
|
Урок 5. Дієслово та його форми. |
 |
|
Урок 6. Прислівник. Розряди прислівників за значенням. |
 |
|
Урок 7. Написання прислівників. |
 |
|
Урок 8. Усне повідомлення про різноманітність флори й фауни в Україні (на Землі) або про екологічну культуру людини на основі різних джерел інформації. |
 |
|
Урок 9. Службові частини мови. Написання слів службових частин мови. |
 |
|
Урок 10. Письмове есе (орієнтовні теми «Раціональний розподіл часу», «Згаяного часу й конем не наздоженеш», «Один день із мого життя», «Що нині втече, то завтра не зловиш»). |
 |
|
Урок 11. Типові граматичні помилки у вживанні відмінкових форм іменників і числівників, у творенні форм ступенів порівняння прикметників і прислівників та в узгодженні числівників з іменниками (практично). |
 |
|
Урок 12. Типові граматичні помилки в утворенні форм наказового способу дієслова та в утворенні й уживанні дієприкметників і дієприслівників (практично). |
 |
|
Урок 13. Діагностувальна робота №1 з теми «Вступ. Повторення та узагальнення вивченого» (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 14. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Словосполучення. Тренувальні вправи. |
 |
|
Урок 15. Типи словосполучень за будовою. |
 |
|
Урок 16. Граматична помилка в словосполученні (практично). |
 |
|
Урок 17. Інформація та її види. Надійність і ненадійність джерел інформації. Актуальність, достовірність, несуперечливість, новизна інформації. |
 |
|
Урок 18. Аналіз прочитаної чи почутої інформації (медіатексту) з висловленням припущення щодо її правдивості та обґрунтуванням актуальності. |
 |
|
Урок 19. Речення та його ознаки. Типи речень за метою висловлювання та за емоційним забарвленням. Типи простих речень (загальне ознайомлення). |
 |
|
Урок 20. Підмет. Способи вираження підмета. |
 |
|
Урок 21. Присудок. Способи вираження присудка. |
 |
|
Урок 22. Простий і складений дієслівний присудок. |
 |
|
Урок 23. Складений іменний присудок. |
 |
|
Урок 24. Особливості будови опису пам’ятки історії та культури. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в художньому стилі. |
 |
|
Урок 25. Узгодження головних членів речення. |
 |
|
Урок 26. Тире між підметом і присудком. |
 |
|
Урок 27. Узагальнення вивченого з теми «Словосполучення і речення. Головні члени речення». |
 |
|
Урок 28. Діагностувальна робота №2 з теми «Словосполучення і речення. Головні члени речення» (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 29. Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури (за колективно складеним складним планом). |
 |
|
Урок 30. Аналіз діагностувальної (контрольної) роботи та письмового переказу. |
 |
|
Урок 31. Означення. Узгоджені означення. |
 |
|
Урок 32. Неузгоджені означення. |
 |
|
Урок 33. Прикладка як різновид означення. |
 |
|
Урок 34. Написання прикладок. |
 |
|
Урок 35. Сприймання письмового тексту (читання мовчки кількох текстів, аналіз прочитаного та виконання завдань за змістом, у т.ч. завдання на перетворення інформації з однієї форми в іншу – схема, таблиця, графік). |
 |
|
Урок 36. Додаток. |
 |
|
Урок 37. Обставина. Види обставин за значенням. |
 |
|
Урок 38. Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення. |
 |
|
Урок 39. Особливості будови опису місцевості. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за самостійно складеним складним планом). |
 |
|
Урок 40. Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
 |
|
Урок 41. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
 |
|
Урок 42. Тренувальні вправи. Диктант. |
 |
|
Урок 43. Узагальнення вивченого з теми «Другорядні члени речення». |
 |
|
Урок 44. Діагностувальна робота № 3 з теми «Другорядні члени речення» (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 45. Повторення вивченого про офіційно-діловий стиль мовлення. Особливості ділового спілкування. Усний діалог в офіційно-діловому стилі. |
 |
|
Урок 46. Комплексна підсумкова робота. |
 |
|
Урок 47. Комплексна підсумкова робота. |
 |
|
Урок 48. Нетрадиційний підсумковий урок (вікторина, турнір, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо). |
 |