|
Вересень – грудень
Усього – 16 уроків |
Урок 1. Початок навчального року. Організація роботи учня (- ці) (навчальні предмети, питальні слова, теперішній час, дієслова 3-ї групи, розпорядок дня…). |
 |
|
Урок 2. Школа у Франції (дієслова 3ї групи apprendre et comprendre, наказовий спосіб… ). |
 |
|
Урок 3. Улюблені предмети в школі (виказувати свої вподобання, минулий час зворотних дієслів…). |
 |
|
Урок 4. Урок французької мови. Види діяльності на уроці іноземної мови (дієслова 3-ї групи). |
 |
|
Урок 5. Види спорту (використання дієслів faire de /pratiquer le…). |
 |
|
Урок 6. Французька молодь та спорт (типи запитань; вміння ставити запитання та надавати відповіді на них…). |
 |
|
Урок 7. На уроці фізкультури (вирази зобов’язання: falloir/devoir, заперечна форма, прикметники, майбутній час, особливі форми дієслів…). |
 |
|
Урок 8. Улюблений вид спорту. Відомі спортсмени (зворотні дієслова в минулому часі, артиклі після дієслів faire et pratiquer…). |
 |
|
Урок 9. Види закладів харчування (види закладів харчування, артикль: défini, indéfini, partitif; заперечна форма ne…plus … ). |
 |
|
Урок 10. Вибір продуктів,корисних для здоров’я (страви, рецепти, продукти харчування, вирази кількості…). |
 |
|
Урок 11. Приготування їжі. Національні страви (кількість, заперечення ne …jamais, ne…plus …). |
|
|
Урок 12. Харчування. Напої (відносні займенники …). |
 |
|
Урок 13. Види та стилі одягу. Покупка одягу (стилі одягу, одяг, займенники, дати пораду/запитати; дієслово offrir у теперішньому, минулому та майбутньому часах …). |
|
|
Урок 14. Догляд за одягом. Шкільна форма (питальні речення, діалогічне мовлення, висловлювати власну думку за чи проти, теперішній, минулий та майбутній часи…). |
|
|
Урок 15. ГР 1,2 Сприймання усної інформації на слух (аудіювання) та письмових текстів (читання). |
 |
|
Урок 16. ГР 3,4 Усна взаємодія та висловлювання (говоріння), письмова взаємодія та висловлювання (письмо). |
 |