2023/2024 навчальний рік (І семестр)

Інтегрований курс «Досліджуємо історію і суспільство»

 

Вересень – грудень

Усього – 32 уроки

Урок 1. Історію якого суспільства вивчатимемо в 6 класі.
Урок 2. Як досліджують час і простір в історії Стародавнього світу. 
Урок 3. Як первісна людина господарювала.
Урок 4. Як було організоване життя суспільства за первісних часів. 
Урок 5. Як жили первісні люди на теренах України. 
Урок 6. Яким був духовний світ людини за первісності.
Урок 7. Як змінювалися суспільні відносини в минулому. 
Урок 8. Навчальний проєкт «Люди первісної доби на території України: стоянки та культури».
Урок 9. Як розвивалось господарство Стародавнього Єгипту.
Урок 10. Як були організовані суспільство і влада Стародавнього Єгипту. 
Урок 11. Як Вавилон став столицею могутнього царства. 
Урок 12. Які були особливості розвитку фінікійської цивілізації.
Урок 13. Як жили і працювали мешканці Стародавнього Китаю.
Урок 14. Що відомо про стародавню Індію. 
Урок 15. Яка роль права і закону в житті держави і суспільства в минулому і тепер.
Урок 16. Які були міфічні уявлення та релігійні вірування народів Давнього Сходу.
Урок 17. Як розвивались архітектура та мистецтво в країнах Давнього Сходу.
Урок 18. Навчальний проєкт «Погляньмо на це уважніше». 
Урок 19. Якими були природа й населення Стародавньої Греції.
Урок 20. Як розвивалась Греція у 8-6 ст до н.е.
Урок 21. Що називають великою грецькою колонізацією. 
Урок 22. Як відбувалось становлення Афінського полісу.
Урок 23. У чому особливості життя спартанської держави та спартанців.  
Урок 24. Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис до н.е. 
Урок 25. Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис до н.е.
Урок 26. Чому і як відбулись греко-перські війни. 
Урок 27. Як в Афінах утверджувалась демократія. 
Урок 28. Яким було духовне життя Стародавньої Греції.
Урок 29. Як розвивались освіта, наука та театр у Стародавній Греції.
Урок 30. Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі.
Урок 31. Як постали і розвивались еліністичні держави.
Урок 32. Навчальний проєкт «Порівняй і зроби висновки».