ВЕДУТЬСЯ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ НА САЙТІ. МОЖЛИВА ВІДСУТНІСТЬ МЕДІАФАЙЛІВ.
Закон України:
Постанови Кабінету Міністрів України:
- від 29.04.2022 №493 “Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр”;
- від 26.04.2022 №483 “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами КМУ від 10.04.2019 № 530 і від 15.09.2021 № 957” (Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти; Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти);
- від 15.09.2021 №957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”;
- від 21.08.2019 №779 “Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти”;
- від 10.04.2019 №530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”;
- від 12.07.2017 № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”;
- від 15.08.2011 № 872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”.
Накази Міністерства освіти і науки України:
- від 29.01.2021 №121 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
- від 06.09.2018 №977 “Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами”;
- від 01.08.2018 №831 “Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти”;
- від 08.06.2018 №609 “Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти”;
Листи Міністерства освіти і науки України:
- від 31.08.2023 № 1/13094-23 “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році”;
- від 03.08.2023 № 1/11479-23 “Про методичні рекомендації “Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації” (розроблені ДУ “Український інститут розвитку освіти”);
- від 09.09.2022 №4/2373-22 “Про методичні рекомендації “Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти”;
- від 06.09.2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.”;
- від 15.06.2022 №1/6435-22 “Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами”;
- від 28.03.2022 №1/3710-22 “Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”;
- від 30.12.2021 № 1/23180-21 “Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах”;
- від 29.12.2021 № 1/23101-21 “Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі”;
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти;
- Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі;
- від 30.08.2021 №1/9-436 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році”;
- від 16.06.2020 №1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”;
- від 05.08.2019 № 1/9-498 “Методичні організації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.”;
- від 26.06.2019 №1/9-409 “Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.”;
- від 13.11.2018 №1/9-691 “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”;
- від 06.08.2018 №1/9-485 “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році”;
- від 19.09.2017 №1/11-9320 “Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах”;
- від 03.07.2017 №1/9-362 “Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році”;
- від 12.07.2017 №1/9-385 “Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів”;
- від 10.01.2017 №1/9-2 “Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами”;
- від 12.07.2016 №1/9-364 “Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році”.
Накази Департаменту освіти та науки Одеської міської ради:
- від 12.12.2024 №496 “Про закріплення території обслуговування за інклюзивно-ресурсними центрами м. Одеси у 2025 році;
- від 19.12.2023 №395 “Закріплення території обслуговування за інклюзивно-ресурсними центрами міста Одеси”;
- від 26.12.2022 №318 “Про закріплення території обслуговування за інклюзивно-ресурсними центрами м. Одеси у 2023 році”;
- від 14.09.2021 №217 “Про затвердження мережі інклюзивних груп, класів в закладах дошкільної та загальної середньої освіти м. Одеси у 2021/2022 навчальному році”;
- від 10.09.2021 №216 “Про закріплення території обслуговування за інклюзивно-ресурсними центрами м. Одеси“;
- від 01.10.2020 №216 “Про затвердження мережі інклюзивних груп, класів в закладах дошкільної та загальної середньої освіти м. Одеси у 2020/2021 навчальному році”;
- від 28.01.2020 №17 “Про закріплення території обслуговування за інклюзивно-ресурсними центрами м. Одеси”;
- від 21.01.2019 №16 “Про створення координаційної ради з питань створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти комунальної власності територіальної громади м. Одеси”;
- від 24.09.2019 №325 “Про затвердження мережі інклюзивних груп, класів в закладах дошкільної та загальної середньої освіти м. Одеси у 2019/2020 навчальному році”;
- від 20.09.2018 №278 “Про затвердження мережі інклюзивних класів, груп в закладах загальної середньої та дошкільної освіти м. Одеси у 2018/2019 навчальному році”.
- Наказ № 467 від 01.04.2020 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
- Наказ № 1310 від 18.10.2019 “Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції “Нова українська школа”;
- Наказ № 917 від 02.07.2019 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
- Наказ № 808 від 10.06.2019 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627”;
- Наказ № 968 від 04.09.2018 “Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 693”;
- Наказ № 693 від 25.06.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”;
- Наказ № 668 від 21.06.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”;
- Наказ № 627 від 12.06.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”;
- Наказ № 814 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами”;
- Наказ № 815 від 26.07.2018 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627”;
- Наказ № 816 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями”;
- Наказ № 917 від 16.08.2018 “Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 814”.