Дискусійні панелі з питань освіти: Приморський район

Для освітян Приморського району міста пройшли дискусійні панелі 

29 серпня на базі ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №35 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ для освітян Приморського району у рамках Відкритого освітнього форуму #ОсвітаОдеса – 2023 було організовано роботу дискусійних панелей з актуальних питань освітньої галузі за напрямами:

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС «Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес в умовах воєнного стану».

Учасники обговорили важливість діджиталізації та впровадження сучасних інноваційних технологій з метою осучаснення освітнього процесу для нового покоління учнів.

ВИХОВНА РОБОТА «Національно-патріотичне виховання учнівської молоді як фактор розвитку національної свідомості, громадської активності, правових цінностей зростаючого покоління у сучасній школі в умовах воєнного стану».

Розглянули питання формування патріотичної свідомості як ключового елемента зміцнення єдності суспільства та усвідомлення учнями національної ідентичності.

ПСИХОЛО-ЕМОЦІЙНА БЕЗПЕКА «Психологічні аспекти підготовки до нового навчального року в умовах воєнного стану».

Спільна робота вчителів, психологів та батьків є надважливою для забезпечення успішного навчання та психологічного благополуччя дітей в умовах повномасштабного військового вторгнення.

БЕЗПЕЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ  «Безпечне середовище під час освітнього процесу в умовах воєнного стану».

Обговорили важливість створення безпечного середовища, оскільки це забезпечує фізичний та психологічний комфорт для учнів та вчителів.

 ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ ТА ІНВЕСТИЦІЇ, ЕКСПЕРИМЕНТИ «Класний керівник НУШ – супергерой в інтегрованій країні».

Дискусійна панель була спрямована на обмін думками та досвідом між учасниками щодо ролі класних керівників у впровадженні Нової української школи та їх внесок у формування сучасного освітнього середовища, що сприятиме всебічному та гармонійному розвитку особистості учня. 

Організатори та учасники заходу продемонстрували свою рішучість та відкритість до змін, бажання самовдосконалюватися, адже усвідомлюють необхідність та важливість освіти, як системи виховання та навчання,  та школи, як соціального інституту, для формування особистості учнів в умовах воєнного стану. 

 

 

 

 

Share this post