ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1

Українська література

 

Січень – Лютий

Всього – 12 уроків

Урок № 30. Українські письменники в Другій світовій війні. Особливості літератури цього періоду.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 31. Олександр Довженко «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою. ТЛ: публіцистичність https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 32. Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми. ТЛ: кіноповість. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 33. Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О. Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 34. Олесь Гончар. Рання новелістика (1940-ві роки). Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. ТЛ: новела (поглиблено) https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 35. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 36. Василь Симоненко. Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…», «Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек». Роздуми над поезією митця та її мотивами. ТЛ: віршові розміри (повторення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 37. Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори». Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів  («Я стужився, мила, за тобою…»).  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 38 Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. ТЛ: балада (повторення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 39 Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». «У синьому небі я висіяв ліс». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 40 Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. «Три зозулі з поклоном».  «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 41 Урок ЛРК. Шістдесятники та рух опору тоталітарній системі в Одесі в 60-х роках ХХ століття. Внесок «шістдесятників» Одещини в скарбницю української літератури. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1

Лютий – березень 

Всього – 10 уроків

Урок № 42 Іван Драч «Балада про соняшник» Невтомний шукач змісту нової форми в поезії. Символічність образів соняшника, сонця.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 43 Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»  Коротко про поета, прозаїка,  кіномитця. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного спостереження» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 44 Грегір Тютюнник «Три зозулі з поклоном» .  Коротко про письменника і його творчість. Вічна тема любовного трикутника». Образ любові. Роль художньої деталі в розкритті характеру,ідеї» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 45 Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.Ліричні роздуми у віршах про значення слова в життф людини,суть мистецтва,його роль в суспільстві. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 46 Іван Драч “Балада про соняшник” – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 47 Микола Вінграновський  ” У синьому небі я висіяв ліс”. Інтимна лірика. ” Цю жінку я люблю”. Поезія про вічну, одну-єдину любов. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 48 Григір Тютюнник “Три зозулі з поклоном”.    “Вічна тема “любовного трикутника” в новітній інтерпретації.   https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 49 Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю. Поезія поетеси: «Страшні слова, коли вони мовчать» – ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 50 Історично-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 51 Роман у віршах «Маруся Чурай». Характеристика персонажів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1

Квітень

Всього – 6 уроків

Урок № 52. ПЧ Ліна Костенко “Берестечко”.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 53. Стоїчна українська поезія .Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 54. Василь Стус. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 55. Сучасна українська література. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 56. Сучасна українська література. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 57.  РМ Дискусія за темою «Сучасний погляд на світ, людину в ньому». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1

Травень

Всього – 8 уроків

Урок № 58. Повторення. Василь Стус. Загальний огляд творчості. Активна позиція ліричного героя у поезії «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 59. Повторення. Василь Стус «Господи, гніву пречистого». Екзистенційна проблема вибору https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 60. Повторення. Історико –культурна ситуація наприкінці ХХ- на початку ХХІ століття. Постмодернізм. Література елітна, масова https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 61. О. Забужко «Рядок з автобіографії» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 62. О. Забужко «Читаючи історію» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 63. Юрій Андрухович «Астролог» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 64. Юрій Андрухович «Пісня мандрівного спудея» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1
Урок № 65. Галина Погутяк «Потрапити в сад» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/11clas/ukrlit1