2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Інтегрований курс «Навчання  грамоти»

Вересень

Всього -28 уроків

Урок №1.

Я вивчаю українську мову. Ознайомлення з Букварем. Вітання і знайомство з однолітками.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №2.

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Обведення малюнків по контуру.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №3.

Усне і писемне мовлення. Прилади, які допомагають передавати повідомлення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №4.

Основний рядок сітки зошита. Підготовчі графічні вправи. Письмо  прямих ліній у рядку в напрямку зліва-направо і згори-вниз.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №5.

Слово. Слова,  які відповідають на питання хто?що?

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №6. Міжрядкова(допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі графічні вправи.Підготовчі вправи до написання букв.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №7. Слова, які відповідають на питання який?яка? яке?

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №8.

 Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №9.

 Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №10.

 Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №11.

 Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №12.

 Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори – вниз).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №13.

Слова-помічники (службові слова). Природа навколо нас. Робота з дитячою книжкою

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №14.

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. Розвиток зв`язного мовлення

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №15. Звук [а], позначення його буквою «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №16. Письмо.

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі практичні вправи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №17. Написання півовалів (малого і великого).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №18. Письмо овалів (малого і великого).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №19.

Звук [О], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуками схемами слів. Звуковий аналіз слів Письмо малої букви «о». Поєднання її з вивченими буквами

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №20.

Закріплення звукового значення букви «о». Складання розповіді за малюнками.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №21.

Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №22. Звук  [у]. Позначення його буквою «у». Формування аудіативних умінь за змістом вірша І.Скульського.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №23.Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів .

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №24. Закріплення вивченої букви у. Розвиток мовлення за малюнками тексту А. Григорюка . Розвиток мовлення з використання світлин і малюнків про Україну.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №25. Письмо великої буки У. Зіставлення звукових схем зі словами-назвами намальованих предметів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №26 . Звук [и].Позначення його буквою «и» . Звуко-буквені зіставлення, закріплення поняття «що це?» і « який ?» . Звуко-складовий аналіз слів .

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №27 . Закріплення звукового  значення букви «и» . Бесіда за малюнками до казки « Котик і півник». Питання що робити?

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №28. Письмо великої букви И . Зіставлення звукових схем зі словами-назвами намальованих предметів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Жовтень

18 уроків

Урок  №29. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №30.  Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №31. Звуки [м], [мʹ], позначення їх буквою «ем». Дослідження вимови і порівняння звуків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №32. Розвиток зв’язного мовлення. Написання елементів та великої і малої літери Мм.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota
Урок №33. Звук [і], позначення його буквою «і». Читання прямих та обернених складів.https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №34 Написання елементів та малої літери і. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №35. Мовні дослідження: буква і як окреме слово; одне слово — різні значення (ківі). Диференційоване читання 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок  №36. Написання елементів та великої літери І. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №37. Звуки [л], [л’], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №38.  Закріплення звуків [л], [л’], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок № 39.  Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок № 40. Закріплення звуків [н], [н’], букви н, Н.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №41.  Тема уроку «Робота з дитячою книжкою. Казка «Котик і півник

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №42.  Звуки [с], [с’], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №43.   Закріплення звуків [с], [с’], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з  вивченими буквами.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №44.  Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.  

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №45.  Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.  

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota

Урок №46.  Тема уроку «Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Вовк та семеро козлят»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/1clas/gramota