Січень – Лютий
Всього- 42 уроки
|
Урок №91. Письмо малої букви «г». Написання складів та слів із буквою «г». Складання і записування слів із вивчених букв. |
 |
|
Урок №92. Закріплення звукового значення букви «г». Читання слів. Опрацювання художнього тексту . |
 |
|
Урок №93. Письмо великої букви «Г». Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
 |
|
Урок №94. Звук [ґ], позначення його буквою «ґ». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
 |
|
Урок №95. Письмо малої букви «ґ». Складання речень за малюнком. |
 |
|
Урок №96. Закріплення звукових значень букви «г», «ґ». Скоромовки. Виразне читання віршів. |
 |
|
Урок №97. Письмо великої букви «Ґ». Підготовчі графічні вправи. Написання слів та складів. |
 |
|
Урок №98. Опрацювання художнього тексту. Робота з дитячою книжкою. |
 |
|
Урок №99. Написання слів та речень із буквою «г», «ґ». |
 |
|
Урок №100. Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
 |
|
Урок №101. Письмо букви «ь» окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
 |
|
Урок №102. Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
 |
|
Урок №103. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту поданого рукописним шрифтом. |
 |
|
Урок №104. Звук [х], позначення його буквою «х». Читання слів. |
 |
|
Урок №105. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. |
 |
|
Урок №106. Складання і записування слів. Розвиток зв’язного мовлення. |
 |
|
Урок №107. Письмо малої букви «х», складів з нею. Складання і записування слів. |
 |
|
Урок №108. Закріплення звукового значення букви «х». Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Скоромовка. |
 |
|
Урок №109. Письмо великої букви «Х». Написання буквосполучень, слів. |
 |
|
Урок №110. Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). |
 |
|
Урок №111. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
 |
|
Урок №112. Звук [ж], позначення його буквою «ж». Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробьйова «Сто дібров». |
 |
|
Урок №113. Письмо малої букви «ж». Написання буквосполучень та слів з буквою «ж». Навчальний диктант. |
 |
|
Урок №114. Закріплення звукового значення букви «ж». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
 |
|
Урок №115. Письмо великої букви «Ж». Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
 |
|
Урок №116. Звук [ш], позначення його буквою «ш». Зіставлення звуків [ж ]-[ ш]. Опрацювання тексту. |
 |
|
Урок №117. Письмо малої букви «ш». Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
 |
|
Урок №118. Закріплення звукового значення букви «ш». |
 |
|
Урок №119. Письмо великої букви «Ш». Написання буквосполучень, слів та речень. |
 |
|
Урок №120. Закріплення звукового значення букви «ж», «ш». |
 |
|
Урок №121. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень поданих друкованим текстом. |
 |
|
Урок №122. Звук [ч], позначення його буквою «ч». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки. |
 |
|
Урок №123. Письмо малої букви «ч». Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
 |
|
Урок №124. Закріплення звукового значення букви «Чч». Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сцени за віршем. |
 |
|
Урок №125. Письмо великої букви «Ч», складів та слів з нею. Порівняння написання букв «Ч» та «У». Розвиток зв’язного мовлення. |
 |
|
Урок №126. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
 |
|
Урок №127. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
 |
|
Урок №128. Звуки [ц],[ц’]; позначення їх буквою «Цц». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша «Порожній козуб» за В. Лучуком. |
 |
|
Урок №129. Письмо малої букви «ц». Письмо складів та слів. |
 |
|
Урок №130. Закріплення звукових значень букви «ц». Загадки. |
 |
|
Урок №131. Письмо великої букви «Ц», буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
 |
|
Урок №132. Закріплення звукових значень букви «Чч» та «Цц». Опрацювання вірша «Скільки олівців». |
 |