2022/2023 навчальний рік (ІІ семестр)

Інтегрований курс «Українська мова. Навчання  грамоти»

 

Січень – Лютий

Всього- 42 уроки

Урок №91. Письмо малої букви «г».  Написання складів та слів із буквою «г».  Складання і записування  слів  із вивчених букв.  
Урок №92. Закріплення звукового значення букви «г». Читання слів. Опрацювання  художнього тексту .          
Урок №93. Письмо  великої букви «Г». Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Урок №94Звук [ґ], позначення його  буквою  «ґ». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.
Урок №95. Письмо  малої  букви «ґ».  Складання речень за малюнком.
Урок №96. Закріплення звукових значень букви   «г», «ґ». Скоромовки.   Виразне читання віршів. 
Урок №97. Письмо  великої букви «Ґ». Підготовчі графічні вправи. Написання слів та складів.
Урок №98. Опрацювання художнього тексту. Робота з  дитячою книжкою.
Урок №99. Написання слів та речень із буквою «г», «ґ».
Урок №100. Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі  м’якості  приголосних.   Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.
Урок №101. Письмо букви «ь» окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.
Урок №102. Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо.  Звуковий  аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.
Урок №103. Повторення правил з’єднання  вивчених  букв. Списування тексту  поданого рукописним  шрифтом.
Урок №104. Звук [х],  позначення його буквою «х». Читання слів.
Урок №105. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою.
Урок №106. Складання і записування слів. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок №107. Письмо малої букви «х», складів з нею. Складання і записування слів.
Урок №108. Закріплення звукового значення букви «х». Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Скоромовка.
Урок №109. Письмо великої букви «Х»Написання буквосполучень, слів.
Урок №110. Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко).
Урок №111. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Урок №112. Звук [ж], позначення його буквою «ж». Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробьйова «Сто дібров».
Урок №113. Письмо малої букви «ж». Написання буквосполучень та слів з буквою «ж». Навчальний диктант.
Урок №114. Закріплення звукового значення букви «ж». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».
Урок №115. Письмо великої букви «Ж»Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
Урок №116. Звук [ш], позначення його буквою «ш». Зіставлення звуків [ж ]-[ ш]. Опрацювання тексту.
Урок №117. Письмо малої букви «ш». Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
Урок №118.  Закріплення звукового значення букви «ш».
Урок №119.  Письмо великої букви «Ш». Написання буквосполучень, слів та речень.
Урок №120. Закріплення звукового значення букви «ж», «ш».
Урок №121. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень поданих друкованим текстом.
Урок №122. Звук [ч], позначення його буквою «ч». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки.
Урок №123. Письмо малої букви «ч». Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
Урок №124. Закріплення звукового значення букви «Чч». Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сцени за віршем.
Урок №125. Письмо великої букви «Ч», складів та слів з нею. Порівняння написання букв «Ч» та «У». Розвиток зв’язного мовлення. 
Урок №126. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош».
Урок №127. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.
Урок №128. Звуки [ц],[ц’]; позначення їх буквою «Цц». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша «Порожній козуб» за В. Лучуком.
Урок №129. Письмо малої букви «ц». Письмо складів та слів.
Урок №130. Закріплення звукових значень букви «ц». Загадки.
Урок №131. Письмо великої букви «Ц»,  буквосполучень та слів із нею. Написання речень.
Урок №132. Закріплення звукових значень  букви «Чч» та  «Цц». Опрацювання вірша  «Скільки олівців».

Березень

Всього – 35 уроків

Урок №133. Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].  Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.  
Урок №134.  Письмо малої букви  «я». Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.
Урок №135.  Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Мовно-логічні прави.  Опрацювання віршів.
Урок №136. Письмо великої букви «Я», буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.
Урок №137.  Мовно-логічні вправи. Звуко-буквенний аналіз слів з буквою «я». Робота з дитячою книжкою.
Урок №138. Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.
Урок №139. Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [ у]  та  м’якості попереднього приголосного. Читання складів,слів. Опрацювання вірша.
Урок № 140. Письмо малої букви «ю». Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.
Урок № 141.  Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?»
Урок № 142.  Письмо великою букви «Ю», складів та слів із нею. Написання речення. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 143. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).
Урок № 144. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.
Урок № 145. Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів.
Урок № 146. Письмо малої букви «є». Написання складів та слів із буквою «є». Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
Урок № 147. Буква «Є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «Є». Читання в ролях вірша А. Качана «Сині дині». Загадки.
Урок № 148.  Закріплення письма малої букви «Є». Списування з друкованого тексту.
Урок № 149. Закріплення звукових значень букви «Є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казаки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».  
Урок № 150. Письмо великої букви «Є». Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.  
Урок № 151. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (по В. Коваленко).
Урок № 152.  Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.
Урок № 153.  Буква «Ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів.
Урок № 154. Письмо малої букви «ї», буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.
Урок № 155.  Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».
Урок № 156. Письмо великої букви «Ї», складів та слів із нею. Записування речень.  
Урок № 157. Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання віршів «Я-українка» (за О. Василенко),  «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач).
Урок № 158. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 159.  Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ» Робота з дитячою книжкою.  
Урок № 160.  Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади.  

Урок № 161.  Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Т. Шевченко та Л. Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

Урок № 162.  Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.
Урок № 163.   Буква «щ», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).  
Урок № 164.  Письмо малої букви «щ». Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
Урок № 165.  Закріплення звукового значення букви «щ». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я.
Урок № 166. Письмо великої букви «Щ». Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Урок № 167. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

Квітень Всього- 29

уроків

Урок №168. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.  
Урок №169. Звук [ф], позначення його буквою «ф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондратенко «Жираф».
Урок №170. Письмо малої букви «ф». Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
Урок №171Закріплення звукового значення букви «ф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».
Урок №172. Письмо великої букви «Ф», буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.
Урок №173. Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.
Урок №174. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 175.  Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».
Урок № 176. Письмо буквосполучень «ДЗ», «дз», слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
Урок № 177. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз’].Опрацювання вірша Грицька Бойко «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (За Ю. Старостенком).
Урок № 178.  Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
Урок № 179. Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль».
Урок № 180. Письмо буквосполучень «дж», «ДЖ», слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.
Урок № 181. Закріплення звука [дж], буквосполучень «дж».  Опрацювання тексту «Цілющі джерела». 
Урок № 182. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Урок № 183. Закріплення звукових значень  вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».
Урок № 184. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.  
Урок № 185. Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро»  і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я…».  Робота з дитячою книгою.                                                                
Урок № 186. Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 187. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер”.
Урок № 188. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень поданих друкованим шрифтом. 
Урок № 189. Закріплення звукових  значень вивчених букв.  Опрацювання вірша М. Хоросницької «Я навчився вже читати…», В. Зорик «Книжка».
Урок № 190. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Урок № 191. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б.Заходера «Буква Я». Розігрування сценки за змістом вірша.  
Урок № 192. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень.
Урок № 193. Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко. Загадки. (Складання загадки про тварину).
Урок № 194. Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.  
Урок № 195. Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».  

Урок № 196. Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

Травень Всього- 28

уроків

 Урок № 197. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику …», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди сонечко».  
Урок № 198. Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення .Складання розповіді про школу.
Урок № 199. Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок…», О. Сенатович «Місяць жмурить…», С. Шаповалов «Десять, девять, вісім, сім..»
Урок №  200. Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.
Урок № 201. Читаю українську народну казку «Рукавичка» (українська народна казка). Роботи з дитячою книгою.
Урок № 202. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вміння писати великі і малі букви  українського алфавіту. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 203. Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».
Урок № 204. Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування з друкованого та рукописного тексту.
Урок № 205. Читаю авторську казку О. Зубер «Як заєць сон шукав».
Урок № 206. Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування з рукописного тексту.
Урок № 207. Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).
Урок № 208. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.
Урок № 209. Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів».
Урок № 210. Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.
Урок № 211. Читаю про кольори у природі.  А. Музичук «Якого кольору промінці, Є. Гуменко «Олівці».
Урок № 212. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.
Урок № 213. Читаю про кольори у природі. «Розмова кольорів» (за М. Стояном).
Урок № 214. Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яке?яка?. Списування з рукописного тексту.
Урок № 215. Читаю про родину.  «Татко і матуся» Л. Вознюк. І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».
Урок № 216. Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування з рукописного тексту.
Урок № 217. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора « Моє місто», «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.
Урок № 218. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв’язного мовлення.
Урок № 219. Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки», «Бігла білка» (за Л. Савчук). Прислів’я.
Урок № 220. Службові слова. Побудова і записування речень з службовими словами. Виконання мовних вправ.
Урок № 221. Читаю про дитячі ігри «М’ячик – пустунець» Л. Дяченко, Є. Саталкіна «Лічилка».
Урок № 222. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
Урок № 223. Читаю про користь спорту. Г. Бойко «Гантелі», Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо», О. Кротюк  «Найдужчий».
Урок № 224. Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.