2022/2023 навчальний рік (І семестр)

Літературне читання

Вересень

Всього- 12 уроків

Урок №1. Ознайомлення з підручником. Вступ до розділу «Вже літо догоріло… ». О. Лущевська «Літо пострибало жабкою».

Урок №2 . В. Голобородько «Фотографування метелика».

Урок №3. В. Голобородько «Цвіркунові скрипочки».

Урок №4. Оповідання. Дз. Матіяш «Дівчика і море».

Урок №5. Вступ до розділу «Заглядає у вікно вересень-рум’янець». Цікавинки зі скриньки.

Урок №6. Урок позакласного читання «Осінні барви».

Урок №7. Повість. Всеволод Нестайко «Дивовижні пригоди у лісовій школі».

Урок №8. Повість. Всеволод Нестайко «Дивовижні пригоди у лісовій школі» (продовження).

Урок №9. Л. Компанієць «Отак у нас щодня».

Урок №10. Урок позакласного читання «Хотів би я знати…».

Урок №11. Загадка. Загадки про школу.

Урок №12. Остап Вишня  «Любіть книжку!».

Жовтень

Всього – 12 уроків

Урок № 13. Дім, де живуть книжки. Досліджуємо медіа.

Урок № 14. Узагальнення знань з розділу.

Урок № 15. Робота з дитячою книгою.

Урок № 16. Розділ «Осінній плащ природа одягає».

Урок № 17. Легенда «Бабине літо».

Урок № 18. О. Буцень «Полохливий гриб».

Урок № 19.  Позакласне читання.

Урок № 20 “Змістовна лінія взаємодіємо усно» –  казка про будову слова.

Урок № 21. О. Копиленко «Хіба від нічого так тікають».

 Урок № 22. Узагальнення знань з розділу.

Урок №23. «Де відвага, там і щастя». Навчальне аудіювання: уривок з укр. народної казки «Котигорошок». Перегляд мультфільму «Чарівний горох».

Урок №24. Де хоробрість, там нагорода за добрість. Українська народна казка «Круглячок».

Листопад

Всього- 12 уроків

Урок №25. Народні пісні. Тематика народних пісень. Актуалізація читацького і життєвого досвіду дітей.

Урок №26.   Народна легенда. Значення слова легенда. Походження назви Переяслав. Вибіркове читання.

Урок №27. Народ вчить, як на світі жити. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв.

Урок №28. Народні загадки. Для чого складають загадки? Особливості форм і тематика народних загадок. Складання загадок.

Урок №29. Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок.

Урок №30. Узагальнення за змістом розділу. Блок «Перевіряю свої досягнення» Діагностична робота. Діалог.

Урок №31. Вступ до розділу. Розгляд колажу. Знаходження розділу в змісті підручника; очікування від читання. Твори яких авторів ви прочитаєте вперше?

Урок №32. Краса природи у її різноманітності. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку». Ліна Костенко «Синички на снігу».

Урок №33. Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Слово про письменницю. Визначення жанру твору.

Урок №34. Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка». Розвиток емоційного інтелекту. Визначення послідовності подій.

Урок №35. Як завершити оповідання «Колядка». Створення назв тексту за аналогією до прочитаного, інших джерел, життєвого досвіду.

Урок №36. Робота з літературним твором. Казки світових письменників.

Грудень

Всього- 10 уроків

Урок № 37. Перші написані тексти та книги.
Урок № 38. Перші друковані книги.
Урок № 39. Байки. Поняття про дружбу.
Урок № 40. Дива Нового року. «Коза» – новорічна гра.
Урок № 41. Робота з дитячою книжкою. Народні свята.
Урок № 42. Дарунок від Святого Миколая за Ю. Хондажинською (казка).
Урок № 43. Медіавіконце: селфі. Створення селфі зі своєю улюбленою книжкою.
Урок № 44.  Зимові картини і «зимові» слова.
Урок № 45. Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі.
Урок № 46. Найкращий песик на світі . М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження). Словесне малювання епізоду казки.