Січень – Лютий
Всього-18 уроків
|
Урок 51. Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
|
|
Урок 52. Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників.
|
|
|
Урок 53. Питання до кількісних і порядкових числівників.
|
|
|
Урок 54. Узагальнення знань про числівник.
|
|
|
Урок 55. Контрольна робота: диктант
|
|
|
Урок 56. Розвиток мовлення. Вчимося розрізняти види текстів. Складання тексту-опису за аналогією.
|
|
|
Урок 57.Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті.
|
|
|
Урок 58.Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах.
|
|
|
Урок 59.Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини |
|
|
Урок 60.Відмінювання особових займенників.
|
|
|
Урок 61. Вживання займенників з прийменниками.
|
|
|
Урок 62. Розвиток мовлення. Текст –розповідь. Складання казки за серією малюнків та планом.
|
|
|
Урок 63.Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах.
|
|
|
Урок 64. Перевірка знань з мови «Числівник», «Займенник»
|
|
|
Урок 65.Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками).
|
|
|
Урок 66.Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямомуі переносному значеннях.
|
|
|
Урок 67.Особливості речень з однорідними присудками
|
|
|
Урок 68. Розвиток мовлення. Написання твору «Зимонько-зима».
|
|