II семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1

Біологія

 

Січень – Лютий

Всього – 8 уроків

Урок №31. Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №32. Практична робота № 3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №33. Процеси життєдіяльності тварин. Живлення і  травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
 Урок № 34. Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
   Урок № 35. Транспорт речовин  у тварин.   Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
   Урок № 36. Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
   Урок № 37. Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
   Урок № 38. Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1

Березень

Всього – 8 уроків

Урок №39. Практична робота № 5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №40. Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. Лабораторне дослідження № 3. Особливості покривів тіла тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №41. Органи чуття їх значення. Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин.  Лабораторне дослідження № 4. Визначення віку тварин ( на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб). https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №42. Практична робота №6 Порівняння будови мозку хребетних тварин.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
  Урок №43. Розмноження та його значення. Форми розмноження. Статеві клітини. Запліднення.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
   Урок № 44. Статеві  клітини  та  запліднення.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
  Урок № 45.  Розвиток  тварин  (з  перетворенням   та  без  перетворення).  Періоди  та  тривалість  життя  тварин.  https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
 

Урок № 46. Узагальнення  з  теми:  «Процеси  життєдіяльності».            

https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1

Квітень

Всього – 8 уроків

Урок № 47.  Поведінка тварин у природі та методи її вивчення. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок №48.  Вроджена і набута поведінка тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 49. Способи орієнтування тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 50. Форми поведінки тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 51.  Репродуктивна та територіальна поведінка тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 52. Соціальна поведінка та типи угруповань тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
  Урок № 53.  Комунікація тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 54. Еволюція поведінки тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1

Травень

Всього – 8 уроків

Урок № 55. Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 56. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 57. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 58. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 59. Практична робота: №8. Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео матеріалами або описом). https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 60. Комунікація тварин. Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 61. Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища. Ланцюги живлення.  Співіснування організмів в угрупованнях.   Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1
Урок № 62. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика. Природоохоронні території. Червона книга України. https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-7clas-biologiya1