Січень – лютий
Всього-12 уроків
|
Урок № 29 Григір Тютюник«Климко». Тема воєнного лихоліття в повісті |
|
|
Урок № 30 Григір Тютюник «Климко». Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних
|
|
|
Урок № 31 Григір Тютюник «Климко». Характеристика образу Климка. Художні особливості твору.
|
|
|
Урок № 32 Олекса Стороженко. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору
|
|
|
Урок № 33 Гумористично викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання
|
|
|
Урок № 34 Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Актуальні морально-етичні проблеми у творі. Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві.
|
|
|
Урок № 35 Позакласне читання. Богдан Лепкий. Оповідання «Цвіт щастя»
|
|
|
Урок № 36 Контрольна робота «Творчість Г. Тютюника, О.Стороженка, Б.Лепкого»
|
|
|
Урок № 37 Ліна Костенко. Коротко про письменника. Поезії «Дощ полив», «Чайка на крижині», «Крила». Уявне, фантастичне і реальне в поезіях, їхні мотиви
|
|
|
Урок № 38 Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в поезії. Образ особливої дівчинки Анни.
|
|
|
Урок № 39 Василь Симоненко. Коротко про митця. Поезія «Лебеді материнства», Символічний зміст образу лебедів. Усвідомлення важливості любові до матері, Батьківщини
|
|
|
Урок № 40 Василь Симоненко. Вірші «Гей, нові Колумби й Магеллани», «Ти знаєш, що ти – людина?»
|
|