Січень – лютий
Всього-6 уроків
|
Урок № 19. Англія в ХІ–ХV ст. Генрі ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». |
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок № 20. Священна Римська імперія. Утворення німецького королівства. Римська імперія германської нації.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок № 21. Середньовічні держави: від роздробленості до становлення монархій. Франція в XІ –XVстолітті.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок № 22. Італійські торгівельні республіки (Генуя, Венеція).
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок № 23. Церковний розкол 1054 р. Католицька церква в ХІ–ХV cт. Фома Аквінський. Середньовічні єресі й боротьба з ними.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок № 24. Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. |
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/vistorsya1](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |