2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Зарубіжна література

Вересень

Всього: 8 уроків

Урок №1: ВСТУП. Оригінал і переклад. Витоки й основні етапи української перекладацької традиції.https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №2: Види перекладів (прямий, точний, повний, вільний та ін.). Специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №3: Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №4: «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині. Елементи фольклору.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №5: Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №6: Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Англійська балада «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №7: Балада «Як Робін Гуд став розбійником?»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №8: Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність у баладі «Рукавичка».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Жовтень

Всього: 6 уроків

Урок №9: Адам Міцкевич. «Світязь». Аналіз тексту».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №10: Р.Л. Стівенсон. «Балада про вересовий трунок».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №11: Вальтер Скотт. «Айвенго». В.Скотт – засновник жанру історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №12: Вальтер Скотт. «Айвенго». Історичний колорит роману та засоби його створення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №13: Вальтер Скотт. «Айвенго». Динаміка сюжету роману. Гумор у творі В.Скотта.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Урок №14: Вальтер Скотт. «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу рицаря, художні засоби створення образу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/7clas/zarublit

Листопад

Всього: 5 уроків

Урок №15: Друга світова війна в європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте»), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), І. Вайсґлас («Круки»), Б.Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…»).

Урок №16: Зображення трагедії Другої світової війни.

Урок №17: Василь Биков. «Альпійська балада». Особливості сюжету та композиції повісті.

Урок №18: Образи Івана Терешка й Джулії. Протиставлення сили дружби та кохання світу насильства.

Урок №19: Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, ознаки жанру балади в ньому.