2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Географія

Вересень

Всього –6 уроків

Урок 1.Природні умови й ресурси України.https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок 2.Населення України і світу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок 3.Розділ І. Національна економіка та світове господарство.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок 4.Поняття «економічний розвиток» та його показники. Секторальна модель економіки.

Практична робота № 1 «Аналіз секторальної моделі економіки»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок 5.Чинники розміщення виробництва.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок 6.Форми просторової організації національної економіки.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Жовтень

Всього – 5 уроків

Урок № 7. Сучасне світове господарство.https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок № 8. Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок № 9. Форми  просторової  організації  національної  економіки

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок № 10. Типізація  країн  світу  за  рівнем  економічного  розвитку,  місце  України  в  ній

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya

Урок № 11. Сучасні тенденції  розвитку  світового  господарства

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/geografiya