2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Зарубіжна література

Вересень

Всього –8 уроків

Урок 1.Антуан де СентЕкзюпері. «Маленький принц». Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон». Людські стосунки та моральні цінності в творах.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 2. Урок-роздум. Яке ж воно, життя підлітків: щасливе та безтурботне чи складне і проблемне?

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 3. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 4. Літературні жанри та стилі. Специфіка жанрів у різних національних літературах.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 5. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу та культуру доби. Художні напрями.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 6. Йоганн Вольфган Гете» Вільшаний король». Роль Гете в історії Просвітництва

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 7. Йоганн Вольфганг Гете «Вільшаний король». Міфологічний зміст образів вірша.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 8. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї» Й.В. Гете. Образ Прометея

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit
Жовтень

Всього – 6  уроків 

Урок 9. Йоганн Вольфганг Ґете “Травнева пісня”, “Прометей”. Ідея кохання і щастя у “Травневій пісні”, ознаки фольклору. Нове розуміння природи у ліриці Й.В. Ґетеhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 10. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (17591805) «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 11. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Виразне читання напам’ять

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 12. Тема № 2 РОМАНТИЗМ. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 13. “Генріх Гейне (17971856) «Книга пісень». Поезії «На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…». Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне”

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit

Урок 14. “Генріх Гейне “Коли розлучаються двоє…”. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Виразне читання напам’ять”

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/zarublit