Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат

Цифрові освітні центри сприяють надолуженню освітніх втрат, психологічній підтримці, навчанню та розвитку українських учнів

У 2024 році в Одесі організовано успішну роботу семи Цифрових освітніх центрів (DLC – Digital Learning Centres) в рамках спільного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціації інноваційної та цифрової освіти.

У Цифрових освітніх центрах діти 6-18 років можуть навчатися, спілкуватися та відпочивати з користю застосовуючи найсучасніші інноваційні технології: Штучний Інтелект,  кейсові уроки, віртуальна реальність, STEM-уроки, Minecraft Education та багато іншого.
Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втратЩоденно з 9.00 до 17.00 у центрах присутні координатори, організовано активності, працює психолог.
Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втратУ вільний від навчання час усі учні громади можуть долучатися до занять, подій та заходів, організованих для їхнього розвитку.
Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втратУсі DLC розташовано у безпечних локаціях.

Проєкт «Створення цифрових освітніх центрів (DLC) та надання послуг з психосоціальної підтримки для дітей та молоді» реалізує Асоціація інноваційної та цифрової освіти (AIDE) спільно з ЮНІСЕФ за фінансової підтримки уряду Японії.

Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат

Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат

Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат

Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат

Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат Цифрові освітні центри для надолуження освітніх втрат


На базі Одеського ліцею №7 відкрито Центр цифрової освіти

Цифровий освітній центр – G7: підтримка й надолуження освітніх втрат

Українські учні навчатимуться в Цифрових Освітніх Центрах від ЮНІСЕФ

Share this post