Відкритий освітній простір: «Нова українська школа: мета, надія, реалії».
Розпочав роботу Відкритий освітній простір «Нова українська школа: мета, надія, реалії».
27 березня 2018 на базі Одеської спеціалізованої школи №117 розпочав роботу Відкритий освітній простір «Нова українська школа: мета, надія, реалії». Директор департаменту освіти та науки Одеської міської ради Олена Буйневич привітала усіх освітян та відкрила форум.
Олена Буйневич акцентувала увагу присутніх, що паралельно зі структурними змінами в Новій українській школі педагогічна освіта переорієнтовуватиметься на компетентнісні засади, педагогіку партнерства, індивідуальний підхід.
Захід пройшов під гаслом «Вчимося разом».
Участь взяли 140 осіб.
Почесними гостями були Одеський міський голова Геннадій Труханов; депутат Одеської міської ради, голова постійної комісії з питань освіти, спорту, культури і туризму Олег Етнарович; аналітик Центру аналізу та розробки законодавства Асоціації міст України, кандидат педагогічних наук Людмила Мозкова; в.о. директора Одеського обласного інституту удосконалення вчителів Любов Задорожна.
Людмила Мозгова у своєму виступі ознайомила учасників з уже існуючою нормативною базою для використання в Новій українській школі, особливу увагу приділила аналізу нововведень, які вже почалися.
У роботі 5 тренінгових груп взяли участь керівники навчальних закладів, педагоги, батьки, представники громадськості. Учасники обговорили питання, що стосуються необхідних умов ефективного впровадження Нової української школи, сформулювали конкретні кроки, необхідні для її ефективного впровадження. Особлива увага приділялася особистому внеску кожного та важливості ініціативи, позитивної мотивації та готовності педагога до змін.
Робота в групах здійснювалася в формі дискусії, мозкового штурму. Обговорювані питання викликали жвавий інтерес учасників, кожен мав можливість висловитися й бути почутим.
Спікери від кожної групи представили результати роботи всім учасникам зустрічі.
У рамках заходу було проведено анкетування учасників. Аналіз анкетування показав, що більшість педагогів психологічно готові до роботи в Новій українській школі, хоча є ряд питань, які потребують додаткового освітлення і підготовки. Зокрема, це питання, що стосуються впровадження інклюзивної освіти.
Презентація