Запрошуємо спікерів до Відкритого педагогічного форуму – 2019
Департамент освіти та науки Одеської міської ради спільно з комунальною установою «Одеський методичний центр освітніх ініціатив» запрошує спікерів взяти участь (березень 2019 року) у Відкритому педагогічному форуму «Нова українська школа: взаємодія + розвиток + творчість»
Головна мета форуму: обговорення пропозицій щодо змін в освіті, обмін досвідом стосовно їх впровадження з метою формування конкурентоспроможних учнів, здатних вільно та швидко адаптуватися в умовах інформаційного суспільства та європейської інтеграції України.
Якщо у Вас є цікавий досвід щодо модернізації середньої освіти, то ми раді запропонувати Вам вступити в ряди спікерів Відкритого педагогічного форуму «Нова українська школа: взаємодія + розвиток + творчість» за такими тематичними напрямами роботи:
- здоров’язбереження, проектування та планування освітнього простору як стратегічного ресурсу інноваційного розвитку;
- компетентнісний підхід – основа якості змін освітнього процесу;
- педагогіка партнерства. Гуманізація взаємин педагога та дитини: дитиноцентриський акцент;
- інклюзивна освіта;
- психолого-педагогічний контекст розвитку професійної компетентності вчителя;
- STEM-освіта;
- управління закладом освіти в контексті НУШ;
- підготовка до ЗНО та профорієнтація.
Стати нашим спікером дуже просто. Будь ласка, , і ми обов’язково з Вами зв’яжемося!
На запитання освітян відповідає директор департаменту освіти та науки Одеської міської ради Олена Буйневич:
Що являє собою Відкритий освітній простір?
Відкритий освітній простір – територія взаємодії всіх учасників освітнього процесу, професійного зростання педагогів, підтримки творчої ініціативи. У місті Одесі Відкритий освітній простір діє з березня 2018 року. Черговий захід у рамках освітнього простору проходитиме у березні 2019 року – Відкритий педагогічний форум «Нова українська школа: взаємодія + розвиток +творчість», під час якого активні освітяни зможуть поділитися досвідом реалізації змін в освіті України з метою удосконалення та розвитку сучасних освітніх систем.
Хто, на Вашу думку, може бути спікером форуму?
Ми запрошуємо учителів, методистів, директорів, заступників директорів, освітніх тренерів, громадських активістів, батьків, а також усіх, кому не байдуже майбутнє наших дітей, долучитися до вирішення актуальних питань розвитку загальної середньої освіти в м. Одесі.
В якому форматі спікерам бажано готуватись до педагогічного форуму?
На форумі будуть проходити майстер-класи, тренінги, педагогічні майстерні для освітян міста Одеси. Отже, фахівці до такого формату і мають готуватися. Заняття відбуватимуться орієнтовно 60 хвилин, тому важливо зазначити роботу в рамках таймінгу відповідно до законів сприйняття публічних виступів.
У своїй заявці спікер заздалегідь визначає бажаний час виступу, необхідне обладнання, умови проведення тощо.
Чому лекція не вважається ефективною формою роботи для тренінгу або майстер-класу?
Справа не в лекції, а в лекторах. Іноді лектор настільки цікаво й якісно викладає матеріал, що отримані результати просто вражають. Кожен із нас пам’ятає настановити учителів, які змусили змінити усталені стереотипи. Проте у світі педагогіки та психології є інтерактивна шкала процесу засвоєння і відтворення інформації:
лекція – 5%; читання – 10%; відео-, аудіоматеріали – 20%; демонстрація – 30%; дискусійні групи – 50%; практика через дії – 75%; навчання інших – 90%.
Як видно за цією шкалою – тільки практичне застосування дає найвищі результати.
Чому важливо ділитись своїми знаннями та досвідом?
Відповідно до східної мудрості «Що віддав, то твоє, а що зберіг, то втратив» досвідчені фахівці зможуть поширити власний педагогічний досвід, систематизувати напрацювання, отримати нові орієнтири в роботі, налагодити співпрацю з однодумцями.
Для фахівців, які ще не виступали перед колегами на рівні міста, країни, – це гарна нагода отримати новий досвід публічного виступу, систематизувати кращі педагогічні напрацювання, підвищити рівень професійної майстерності.