Запрошуємо спікерів до Відкритого педагогічного форуму – 2019

Департамент освіти та науки Одеської міської ради спільно з комунальною установою «Одеський методичний центр освітніх ініціатив» запрошує спікерів взяти участь (березень 2019 року) у Відкритому педагогічному форуму «Нова українська школа: взаємодія + розвиток + творчість»

Головна мета форуму: обговорення пропозицій щодо змін в освіті, обмін досвідом стосовно їх впровадження з метою формування конкурентоспроможних учнів, здатних вільно та швидко адаптуватися в умовах інформаційного суспільства та європейської інтеграції України.

Якщо у Вас є цікавий досвід щодо модернізації середньої освіти, то ми раді запропонувати Вам вступити в ряди спікерів Відкритого педагогічного форуму «Нова українська школа: взаємодія + розвиток + творчість» за такими тематичними напрямами роботи:

  • здоров’язбереження, проектування та планування освітнього простору як стратегічного ресурсу інноваційного розвитку;
  • компетентнісний підхід – основа якості змін освітнього процесу;
  • педагогіка партнерства. Гуманізація взаємин педагога та дитини: дитиноцентриський акцент;
  • інклюзивна освіта;
  • психолого-педагогічний контекст розвитку професійної компетентності вчителя;
  • STEM-освіта;
  • управління закладом освіти в контексті НУШ;
  • підготовка до ЗНО та профорієнтація.

Стати нашим спікером дуже просто. Будь ласка,  ,  і ми обов’язково з Вами зв’яжемося!

 


На запитання освітян відповідає директор департаменту освіти та науки Одеської міської ради Олена Буйневич:

Що являє собою Відкритий освітній простір?

Відкритий освітній простір – територія взаємодії всіх учасників освітнього процесу, професійного зростання педагогів, підтримки творчої ініціативи. У місті Одесі Відкритий освітній простір діє з березня 2018 року. Черговий захід у рамках освітнього простору проходитиме у березні 2019 року – Відкритий педагогічний форум «Нова українська школа: взаємодія + розвиток +творчість», під час якого активні освітяни зможуть поділитися досвідом реалізації змін в освіті України з метою удосконалення та розвитку сучасних освітніх систем.

Хто, на Вашу думку, може бути спікером форуму?

Ми запрошуємо учителів, методистів, директорів, заступників директорів, освітніх тренерів, громадських активістів, батьків, а також усіх, кому не байдуже майбутнє наших дітей, долучитися до вирішення актуальних питань розвитку загальної середньої освіти в м. Одесі.

В якому форматі спікерам бажано готуватись до педагогічного форуму?

На форумі будуть проходити майстер-класи, тренінги, педагогічні майстерні для освітян міста Одеси. Отже, фахівці до такого формату і мають готуватися. Заняття відбуватимуться орієнтовно 60 хвилин, тому важливо зазначити роботу в рамках таймінгу відповідно до законів сприйняття публічних виступів.

У своїй заявці спікер заздалегідь визначає бажаний час виступу, необхідне обладнання, умови проведення тощо.

Чому лекція не вважається ефективною формою роботи для тренінгу або майстер-класу? 

Справа не в лекції, а в лекторах. Іноді лектор настільки цікаво й якісно викладає матеріал, що отримані результати просто вражають. Кожен із нас пам’ятає настановити учителів, які змусили змінити усталені стереотипи. Проте у світі педагогіки та психології є інтерактивна шкала процесу засвоєння і відтворення інформації:

лекція – 5%; читання  – 10%; відео-, аудіоматеріали  – 20%; демонстрація  – 30%; дискусійні групи  – 50%; практика через дії  – 75%; навчання інших  – 90%.

Як видно за цією шкалою – тільки практичне застосування дає найвищі результати.

Чому важливо ділитись своїми знаннями та досвідом?

Відповідно до східної мудрості «Що віддав, то твоє, а що зберіг, то втратив» досвідчені фахівці зможуть поширити власний педагогічний досвід, систематизувати напрацювання, отримати нові орієнтири в роботі, налагодити співпрацю з однодумцями.

Для фахівців, які ще не виступали перед колегами на рівні міста, країни, – це гарна нагода отримати новий досвід публічного виступу, систематизувати  кращі педагогічні напрацювання, підвищити рівень професійної майстерності.

Share this post