Жовтень
Всього – 6 уроків |
Урок 9. Йоганн Вольфганг Ґете “Травнева пісня”, “Прометей”. Ідея кохання і щастя у “Травневій пісні”, ознаки фольклору. Нове розуміння природи у ліриці Й.В. Ґете |
 |
|
Урок 10. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759–1805) «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера
|
 |
|
Урок 11. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Виразне читання напам’ять
|
 |
|
Урок 12. Тема № 2 РОМАНТИЗМ. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах
|
 |
|
Урок 13. “Генріх Гейне (1797–1856) «Книга пісень». Поезії «На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…». Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне”
|
 |
|
Урок 14. “Генріх Гейне “Коли розлучаються двоє…”. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Виразне читання напам’ять”
|
 |