Січень – лютий
Всього- 24 уроки
|
Урок № 48. Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. |
 |
|
Урок № 49. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.
|
 |
|
Урок № 50. Контрольна робота «Іменник»: тестування, виконання завдань.(ІІ частина)
|
 |
|
Урок № 51. Особливості написання іменників у кличному відмінку.
|
 |
|
Урок № 52. РМ Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі
|
 |
|
Урок № 53. Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові
|
 |
|
Урок № 54. Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові (практично)
|
 |
|
Урок № 55.Не з іменниками
|
 |
|
Урок № 56. Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о).
|
 |
|
Урок № 57. Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о) (практично)
|
 |
|
Урок № 58. Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).
|
 |
|
Урок № 59. РМ Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі.
|
 |
|
Урок № 60. Читання мовчки
|
 |
|
Урок № 61.КР № 7. «Іменник»: тестування, виконання завдань. (ІІІ частина) |
 |
|
Урок № 62.Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
Урок № 63.Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
 |
|
Урок № 64.Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні (практично) |
 |
|
Урок № 65. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
 |
|
Урок № 66.Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. |
 |
|
Урок № 67.Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх (практично) |
 |
|
Урок №68. Відмінювання прикметників |
 |
|
Урок № 69.Відмінювання прикметників (практично) |
 |
|
Урок № 70. Урок мовленнєвого розвитку № 18. Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи. |
 |
|
Урок № 71. Урок мовленнєвого розвитку№ 19. Аудіювання тексту
|
|