2020/2021 навчальний рік (ІІ семестр)https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1

Біологія

 

Січень – лютий

Всього- 7 уроків

Урок № 31. Різноманітність та видозміни вегетативних органів.  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 32. Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 33. Квітка – орган статевого розмноження. Лабораторне дослідження № 7 «Будова квітки». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 34. Суцвіття. Запилення. Запліднення. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 35. Насінина. Лабораторне дослідження № 8 «Будова насінини».  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 36. Плід, поширення плодів. Лабораторне дослідження № 9 «Будова плоду». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 37.  Способи класифікації рослин (за середовищем існування, будовою, розмноженням).  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1

Лютий – березень

Всього- 7 уроків

Урок № 38. Водорості (зелені, бурі, червоні) Лабораторне дослідження №10. Будова зелених нитчастих водоростей. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 39. Мохи. Папороті, хвощі, плауни. Лабораторне дослідження №№ 11-12. Будова моху. Будова папоротей. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 40. Голонасінні. Лабораторне дослідження №13. Будова Пагонів і шишок хвойних рослин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №41. Практична робота:№3. «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №42. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 43. Життєві форми рослин.  Рослинні угруповання. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 44. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1

Квітень

Всього- 8 уроків  

Урок №45. Сільськогосподарські рослини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №46. Практична робота 4 «Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №47. Гриби. Загальна характеристика грибів. Значення грибів у природі та житті людини. Міні –проект “Гриби у біосфері та житті людини”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №48. Екологічні групи грибів. Гриби-паразити. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №49. Лишайники – приклад симбіотичних організмів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №50. Шапинкові гриби. Лабораторне дослідження « Будова шапинкових грибів». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №51. Їстівні та отруйні шапинкові гриби. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок №52. Практична робота 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1

Травень

Всього- уроків  

Урок № 53. Значення рослин для людини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 54. Практична робота №4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 55. Особливості живлення грибів. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 56. Розмноження та поширення грибів. Групи грибів: симбіотичні – мікоризо утворюючі шапинкові гриби. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 57. Практична робота  №5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 58. Лишайники. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 59. Сапротрофні – цвільові гриби, дріжджі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1
Урок № 60. Паразитичні (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини). Значення грибів у природі та  житті людини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/biolog1