Система роботехнічного проєктування на уроках інформатики в базовій школі: підсумки І етапу
У рамках інноваційної діяльності
Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 №1189 «Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту на всеукраїнському рівні за темою «Система роботехнічного проєктування на уроках інформатики в базовій школі» у вересні 2024 – серпні 2029 років» та від 03.03.2025 №400 «Про деякі питання реалізації інноваційного освітнього проєкту на всеукраїнському рівні за темою «Система роботехнічного проєктування на уроках інформатики в базовій школі» у вересні 2024 – серпні 2029 років» в ОДЕСЬКИХ ЛІЦЕЯХ №№4, 5, 9, 10, 16, 22, 23, 81, 84, 117, «Лідер» та ГІМНАЗІЯ № 120 впроваджується всеукраїнський проєкт «Система роботехнічного проєктування на уроках інформатики в базовій школі» за організаційного та науково-методичного супроводу Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського.
Мета проєкту: розробити та експериментально перевірити ефективність системи робототехнічного проєктування на уроках інформатики в базовій школі.
Відбулася робоча зустріч представників Департаменту освіти та науки Одеської міської ради, Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського та керівників закладів-учасників інноваційного проєкту, під час якої було обговорено та проаналізовано:
– наукову та методичну літературу за темою дослідження;
– вітчизняний та зарубіжний педагогічний досвід за проблемою освітнього проєкту;
– нормативно-правове забезпечення проєкту;
– готовність вчителів до здійснення експериментальної діяльності;
– формування творчих груп за темою комплексного експериментального дослідження;
– налагодження співпраці з науковцями, викладачами закладів вищої освіти, педагогічними колективами шкіл-партнерів в Україні, за кордоном з проблеми дослідження;
– науково-теоретичне забезпечення змісту педагогічного експерименту (консультації, семінари, майстер-класи, тренінги);
– визначення критеріїв діагностування інформатичних компетентностей учнів;
– визначення й обґрунтування основних елементів вдосконаленої методичної системи навчання інформатики;
– підбиття підсумків І (організаційно-підготовчого) етапу експерименту.






