Афілійований міні-EdCamp відбувся в Одесі

Вони називають себе білими воронами – за те, що не бояться впроваджувати зміни у своїх школах 

14 серпня 2021 року близько 200 натхненних освітян з 23 областей України зібралось в Одеській загальноосвітній школі № 26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області на Афілійованій (не)конференції міні – EdCamp Odesa – 2021 «Освіту сьогодні змінюємо разом: безпечне середовище, емпатія, медіаграмотність, цифрові технології, здорова й екологічна школа» (координаторка Тетяна Жорницька – директорка Одеської ЗОШ №26).
Протягом (не)конференції відбулися експертні, учительські паралелі та майстер-класи, які кількома потоками проходили одночасно в 9-х локаціях. На експертних сесіях виступили з доповідями, майстер-класами та тренінгами фахівці з Одеси, Кривого рогу, Миколаєва, Тернополя, Мелітополя, Києва.
На вчительських сесіях поділилися своїм досвідом близько 23 вчителів Одеської та інших областей України.

Обговорювали, дискутували, пізнавали питання позитивного емоційного балансу, вимірів стійкості мотивації до розвитку дітей, збереження власних ресурсів, створення щасливої школи, розвитку креативного навчання. А саме:

Віктор Громовий освітній експерт, шеф-редактор порталу “Освітня політика”, консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» надав відповідь на запитання “Як визначити наявність у школі позитивного емоційного балансу?”

Практичний мікс “Форма проведення: DIY. Що трапиться з учасниками після відвідування сесії: щонайменше учасники (не)потонуть в морі знань” від Кисіль Марини та Коваленко Ольги – сертифіковані вчителі початкових класів Криворізької спеціалізованої школи № 70. 

 

Аліна Архіпова, директорка Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 31 Миколаївської міської ради,  членкиня Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти при Президентові, переможниця Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» в номінації «Керівник закладу освіти» презентувала тему “Грантрайтинг як можливість творення школи майбутнього”.

Майстер-клас із войлоковаляння “Перо білої ворони”. Войлоковаляння – старовинне ремесло, що заспокоює, розвиває фантазію, має величезний простір для творчості та експериментів. Вчитель інформатики Одеської ЗОШ № 26 Олена Бишко – справжня майстриня і поціновувачка цього ремесла. Речі, створені руками Олени Миколаївни – справжні витвори мистецтва, сучасні, модні, неповторні! 

Цікава тема “Тоторо, добувайки і компанія. Що мультиплікація хоче розповісти дорослим про дітей”. Щиро дякуємо Ользі Горобченко!

Тренінг «Симуляційні ігри для освіти» Ігор Шолтис.

 Майстер-клас з теми “Формування STEM-середовища, яке виховує дослідників, дослідниць” та створення оберегів.

Майстер-клас від Юлії Мички-Левченко, авторки першої вітчизняної онлайн-програми автоматизованого складання розкладу уроків, яка апробована та успішно застосовується в школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах усіх регіонів України з 2014 року, про що свідчать схвальні відгуки користувачів. На сьогоднішній день більше 300 закладів освіти працюють з програмою (від 44 учнів до 1800 учнів). Програма “Розклад Нова Школа” націлена на допомогу адміністраціям шкіл, коледжам та керівникам відділів освіти налагодити ефективні процеси управління.

Експертна паралель. Спікери: Артем Дудка, Анастасія Сомова, Олена Майборода. Тема “Організація якісного навчання дітей з ООП. Інклюзивний табір”.
Інна Білик. Онлайн-технології та їх вплив на сучасний підхід до навчання (приклад мовного табору GoCamp).
Людмила Хорькова: Координаторка EdCamp KryvyiRih 2018,2019, KryvyiRih School114 2021, амбасадорка проєкту протидії корупції USAID-ВзаємоДія, сертифікована тренерка проєкту “Педагогіка партнерства практики доброчесності”, директорка Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №114 Криворізької міської ради Дніпропетровської області.
Тема: “Виміри стійкості: особистісний, шкільний, системний”.
Тетяна Козар, Марина Литвиненко, Камінська Інна навчили освітян бути щасливими педагогами та поділились секретами створення щасливої школи.
“Родзинки креативного навчання”: творча та енергійна Вікторія Безверха подарувала море вчительських новинок та позитивного настрою. 
 
 Спікерка: Олена Ковальова. Тема “STEAM підхід і проектна технологія навчання в умовах інклюзивної освіти”.
Спікерка Оксана Нечипорук познайомила білих ворон з “Творчими Нравками для дошкілля та молодшої школи”. Захоплені творчим процесом, освітяни легко і невимушено виготовили оригінальні закладки. 
Спікери: Вікторія Косик і Дмитро Галько. Тема “Еволюція сучасної освіти: проблеми, виклики, успішні рішення”

На Афілійованій (не)конференції міні – EdCamp Odesa – 2021 тісно переплелися між собою наука й практика, новаторство й класика, управління й методика, молодість і багаторічний досвід. Кожний та кожна мали право висловити власну думку, відстояти особисту позицію – істина народжувалась у палких дискусіях. Їх єднало одне – прагнення до змін і оновлення сучасної української школи.

Демократичний формат EdCamp – це унікальна платформа професійного зростання для вчительства України, яка ґрунтується на принципах безкоштовності, незалежності та вільної ініціативи. Завдяки новому дискусійному формату, учасниці й учасники самі у перший день (не)конференції визначають перебіг її роботи, вибираючи ті сесії, які відповідають їхнім потребам та інтересам.

   

 

Share this post